Gemeente Amstelveen
max €60 per uur
Noord-Holland
31 uur per week
19 april 2021
30 september 2021
De afdeling Publiekszaken is het visitekaartje van de gemeente Amstelveen en Aalsmeer. Het eerste klantcontact begint meestal bij een consulent van deze afdeling. Publiekszaken bestaat uit drie teams: Burgerzaken, Publieksinformatie en Ondersteuning & Advies. Burgerzaken houdt zich o.a. bezig met afhandeling van aanvragen reisdocumenten en rijbewijzen.
Als Consulent Burgerzaken – Frontoffice ben je verantwoordelijk voor de uitgifte van standaarddocumenten en het verwerken van bevolkingsgegevens.
Je houdt je onder ander bezig met:
I.v.m. piekwerkzaamheden zijn wij op zoek naar een ervaren Consulent.
De opdracht loopt tot 1 oktober 2021. Er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.
Profiel:
Competenties
Als Consulent Frontoffice beschik je over de volgende competenties:
Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.
Referentie
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.
VOG
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken worden gevoerd op 13 april tussen 9.00 - 12.00 uur. De aangeboden kandidaat dient op dit tijdstip beschikbaar te zijn.
Er zal nader bepaald worden of de gesprekken fysiek of online zullen plaatsvinden.
Werkdagen maandag t/m vrijdag, inclusief woensdag- en donderdagavond.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox