Gemeente Stadskanaal
geen max tarief
Utrecht
36 uur per week
16 oktober 2025
31 december 2026
Context van de functie
Binnen team Werk worden werkzaamheden uitgevoerd op het gebied van klantmanagement, werkgeversadvisering en jobcoaching. De klantmanagers werken samen met de jobcoaches en de werkgeversadviseurs. De klantmanager wordt administratief ondersteund door een procesondersteuner.
Wat ga je doen
Als klantmanager ben je de spin in het web voor de Stadskanaalse uitkeringsgerechtigde in de begeleiding naar werk en/of het wegnemen van belemmeringen die de stap naar betaald werk in de weg staan. Je voert intakegesprekken, waarbij je op zoek gaat naar de motivatie van de klant en scherp in beeld krijgt wat de behoefte en vraag van de klant is om op een duurzame manier de weg te vinden naar onderwijs en/of arbeid.
Onze methodiek is erop gericht om de klant zelf de regie te laten nemen in dit re-integratietraject en wordt daarin ondersteund door middel van een trainingsprogramma. Je bewaakt de voortgang van het re-integratietraject en schakelt hierop met onze samenwerkingspartners. Om dit goed te kunnen doen vormt registreren en rapporteren van de voortgang die je met de uitkeringsgerechtigde boekt een onderdeel van je werk. Samen met de werkgeversadviseur verzorg je de matching op vacatures en werkervaringsplaatsen.
Je doelen zijn
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in afstemming met kandidaat, mede afhankelijk van aantal werkuren per week . Hybride werken beperkt maar mogelijk
Is hybride werken mogelijk: nee
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox