Gemeente Amstelveen
max €95 per uur
Noord-Holland
36 uur per week
01 april 2020
31 december 2020
De afdeling A&I van de gemeente Amstelveen bestaat uit de teams Advies & Projecten, Infrastructuur, Applicaties, Informatievoorziening en Basisinformatie. De afdeling A&I is verantwoordelijk voor ICT beheer en onderhoud, het projectmanagement en advies, de object gebonden basisinformatie en de documentaire informatievoorziening.
De afdeling A&I is gestart met het inrichten van processen conform ITIL V3 en met de implementatie van enkele BiSL processen. Onze uitdaging ligt in het laten werken in samenhang van deze ontwikkelmethoden en procesmodellen. Onze architectuur zal zich ondertussen ontwikkelen van een nog traditionele on-premise infrastructuur naar een hybride Cloud architectuur, waarbinnen SaaS-oplossingen en een public PaaS een steeds belangrijkere rol gaan krijgen. Je bent samen met een team van i-Adviseurs verantwoordelijk voor de strategische en tactische doorontwikkeling van de gezamenlijke Informatiehuishouding van de organisatie Amstelveen-Aalsmeer. Afhankelijk van de uiteindelijke omvang van het team ben je verantwoordelijk voor één of meerdere domeinen en is de functie meer tactisch of meer strategisch van aard.
De opdracht loopt tot 31 december 2020. Er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.
- Kennis van en aantoonbare ervaring met de volgende onderwerpen is een pré:
Kandidaten die minder dan 32 uur werken komen niet in aanmerking voor de opdracht.
Competenties
Als I-Adviseur beschik je over de volgende competenties:
Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.
De AA-organisatie wil een diverse en inclusieve organisatie zijn. Daarom bieden wij ruimte aan iedereen en zetten wij de diversiteit van onze collega’s in om de beste resultaten te behalen voor onze organisatie en de inwoners van Amstelveen en Aalsmeer.
Talent als basis, diversiteit als kracht. Vanuit deze visie staan al onze vacatures open voor iedereen.
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken worden gevoerd op woensdagmiddag 25 maart 2020 of donderdag middag 26 maart 2020.
32 uur is bespreekbaar
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox