Gemeente Utrechtse Heuvelrug

Woo- anonimiseerder / administratief ondersteuner

Gemeente Utrechtse Heuvelrug

De opdracht­omschrijving

Taakomschrijving:
Voor onze afdeling zoeken wij een Woo-anonimiseerder/ administratief ondersteuner met een financiële, bedrijfskundige of juridische achtergrond.
Je werkt 36 uur per week en vervult een veelzijdige rol waarin je verantwoordelijk bent voor:
 

  • Het administratieve deel van Woo-verzoeken (Wet open overheid) – dit vormt het grootste deel van je functie.
  • Het verwerken en opwerken van diverse soorten informatie en data tot brondocumenten.
  • Budgetbeheer: controleren of werkzaamheden zijn uitgevoerd, verwerken van gegevens en opstellen van overzichten
  • Algemene administratieve en ondersteunende taken binnen de afdeling.

Wat breng je mee?
Jij bent iemand die:

  • Zorg draagt voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid.
  • Klantgericht en servicegericht werkt.
  • Beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Creatief en oplossingsgericht denkt: “hoe kan het wél?” 
  • Zelfstandig werkt en goed kan plannen en organiseren.
  • Affiniteit heeft met automatisering en digitaal werken.
  • Resultaatgericht, proactief en analytisch is. 
  • Flexibel is en integraal denkt en handelt.
  • Goed omgaat met conflictsituaties en toch klantvriendelijk blijft.
  • Initiatief toont, verantwoordelijkheid neemt en zich goed kan verplaatsen in anderen.
  • Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectie.

 

De Eisen

  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere ondersteunende functie bij de gemeente. Deze opdracht leent zich daarom NIET voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

De Wensen

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties en past bij de kernwaarden van de gemeente. Dit kan worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever Wat kun je? Tenminste MBO+ en bij voorkeur HBO werk- en denkniveau; Werkervaring als projectondersteuning en/of secretariaat; Bij voorkeur kennis van (financiele) gemeentelijke processen. slimme student die data kan verwerken en goed kan Excellen/ anonimiseren en informatie uit de systemen verzamelen. Wat breng je mee? -Zorg voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid; -Klant- en kwaliteitsgerichte werkhouding; -Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk); -Inzicht, creativiteit en “hoe kan het wel”; -Zelfstandig kunnen werken; -Planner en organisator; -Affiniteit met automatisering en digitaal werken; -Resultaatgericht, proactief, analytisch inzicht, flexibel, werkt en denkt -integraal; -Je kunt omgaan met conflictsituaties, maar blijft klantvriendelijk; -Initiatiefrijk, verantwoordelijkheidsgevoel, lef en inlevingsvermogen in een ander. Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.
  • Kandidaat woont het volgende aantal kilometers bij de gemeente vandaan (i.v.m. duurzaamheid/CO2 uitstoot):
  • MBO+ werk en denkniveau, bij voorkeur HBO. (dit blijkt uit een afgeronde opleiding en/of toelichting in het cv)
  • Relevante werkervaring als administratief juridische/ financiele/ data verwerker en ondersteuner
  • Kennis van gemeentelijke financiële processen is een pre
  • Ervaring met MS Office (Outlook, Word, Excel), Datamask en rx missions/tezza zaaksystemen
  • Kandidaat is beschikbaar op woensdagochtend op 15 november voor een gesprek.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox