Ministerie van Justitie en Veiligheid

Facilitair coördinator

Ministerie van Justitie en Veiligheid

De opdracht­omschrijving

Beschrijving Opdrachtgever

Het Parket-Generaal is gelegen in het centrum van Den Haag vlakbij het Centraal Station. Werken bij het Parket-Generaal betekent werken in het bestuurlijke centrum van Nederland. Een kleurrijke stad met een rijke historie en cultuur. Met meer dan 150 collega’s lever je een bijdrage aan het werk van het Openbaar Ministerie. Samen zijn we het Parket-Generaal en wij geloven in de kracht van diversiteit en inclusie, in alle lagen van de organisatie. Met medewerkers met diverse (culturele) achtergronden, seksuele geaardheid, arbeidsbeperking en verscheidenheid in opleiding en ervaring. Een organisatie waar we gebruik maken van elkaars verschillen, kwaliteiten en talenten. Een organisatie waar iedereen ertoe doet, zichzelf kan en mag zijn, gerespecteerd en gewaardeerd wordt.

De facilitair coördinator maakt onderdeel uit van de afdeling Bedrijfsvoering en Staf. Deze afdeling bestaat uit verschillende clusters; secretariaat, Finance & Control, Documentatie & Registratie, Personeel & Organisatie en Facilitaire ondersteuning.

Beschrijving directie/afdeling

Binnen de afdeling Bedrijfsvoering & Staf zijn de bedrijfsvoering disciplines ondergebracht.

Beschrijving omschrijving dienst, aanleiding en doel

Als Facilitair Coördinator ben je verantwoordelijk voor de operationele facilitaire organisatie binnen het Parket-Generaal. Je gedraagt je als een spin in het web en bent een goede adviseur op het gebied van facilities.

 

Functiebenaming en beschrijving werkzaamheden

Functiebenaming: wnd. Facilitair Coördinator
De volgende taken en verantwoordelijkheden worden onderkend:

  • Je bent goed in staat het management te adviseren op het gebied van soft en hard services;

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel interne- als externe partijen. Je voorziet de

    stakeholders proactief van informatie, bewaakt de afspraken die gemaakt zijn met leveranciers en onderneemt acties bij afwijkingen;

    • Je bent op de hoogte van de wensen en behoeftes van de eindgebruikers en bent in staat dit te vertalen naar de juiste dienstverlening;

    • Je verzamelt informatie van het contractbeheer en draagt zorg voor managementrapportages met relevante informatie over looptijd, besparing en budget-gerelateerde informatie;

    • Je evalueert het facilitair beleid en geeft advies aan het afdelingshoofd bedrijfsvoering en staf;

    • Je bent de spil bij de aansturing en uitvoering van het facilitair beleid, coördineert daarin en

      ziet toe op de kwaliteit van de uitvoering van projecten;

    • Op de werkvloer signaleer jij mogelijke verstoringen, afwijkingen of risico’s en pakt deze proactief op;

    • Dagelijks zal je nauw contact hebben met externe partijen en draag je zorg voor het bewerkstelligen van een evenwichtige taakverdeling van de dagelijkse werkzaamheden;

    • Je bent lid van het crisisteam binnen het Parket-Generaal;

    • Je plaatst facilitaire bestellingen en accordeert facilitaire facturen;

    Je neemt deel aan (landelijke) facilitaire overleggen. Kerncompetenties die hierbij horen zijn:

    • -  Pro actief;

    • -  Probleemoplossend, waarbij je hoofd- en bijzaken goed kunt onderscheiden ;

    • -  Ondernemend;

    • -  Goed gevoel voor bestuurlijke en organisatorische verhoudingen

    • -  Denkkracht.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De leverancier kan een geldige Kvk uittreksel en GvA aanbieden in het portaal.
  • De kandidaat is beschikbaar vanaf 1 mei 2023.
  • De kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding op het gebied van facility management, of vergelijkbare opleiding.
  • De kandidaat heeft minimaal twee jaar werkervaring als facilitair coördinator.
  • U heeft een persoonlijke motivatie van de kandidaat toegevoegd waarin hij/zij toelicht waarom zij geschikt is voor deze functie en wat hij/zij voor ons zou kunnen en willen betekenen (maximaal 200 woorden – niet in de 3e persoon geschreven).
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • U heeft het CV bijgevoegd van de aangeboden Kandidaat in de map bij deze eis, waaruit aantoonbaar de werkervaring blijkt zoals in de offertaanvraag, de eisen en de wensen is beschreven. Het CV is maximaal 5 pagina’s lang en geschreven in de Nederlandse taal.

De Wensen

  • Inschrijver vult hieronder de naam van de Kandidaat in en het telefoonnummer voor het maken van een eventuele afspraak voor een Interview.
  • Inschrijver vult hieronder de NAAM en Functie in van de persoon die de eventuele overeenkomst ondertekent. Dit is de rechtsgeldig tekenbevoegde wat blijkt/volgt uit het uittreksel van de KvK of een door deze rechtsgeldig tekenbevoegde gevolmachtigd persoon. Indien een volmacht van toepassing is dient deze in de map bij deze vraag te worden gevoegd.
  • De kandidaat heeft functie gerelateerde werkervaring binnen de (semi)-overheid.
  • De kandidaat heeft werkervaring binnen het project- en procesmanagement op facilitair gebied.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox