Gemeente Hengelo

Werkplekbeheerder

Gemeente Hengelo

De opdracht­omschrijving

Werkplekbeheerder

Wat je gaat doen
Als werkplekbeheerder ben je verantwoordelijk voor de tweedelijns ondersteuning van klanten bij ICT-vraagstukken. Je houdt je bezig met complexere vraagstukken/storingen die niet door de eerste lijn (Servicepunt) kunnen worden opgelost. Ook verzorg je de call-bewaking van ICT-meldingen.
Je bent verantwoordelijk voor uitlevering en een correcte werking van smartphones, laptops, vaste werkplekken en andere end-user devices, zoals bv. printers en AV-middelen. Ook zorg je voor registratie in de CMDB. Daarnaast verricht je overige werkzaamheden, bv. verhuizingen, en neem je deel aan projecten. Je werkt deels vanuit het stadhuis van Hengelo, maar je bent ook regelmatig aanwezig op een van de ca. vijftien locaties die we beheren.

Wat je meebrengt

  • Een afgeronde ICT-opleiding op minimaal mbo 4-niveau
  • Minimaal drie jaar recente werkervaring in een servicegerichte ICT-functie
  • Gedegen inhoudelijke kennis van ICT
  • Bij voorkeur kennis van ITIL-processen
  • Rijbewijs B


Om je collega’s goed te kunnen helpen is het belangrijk dat je beschikt over een professionele en servicegerichte houding. Je kunt je verplaatsen in je klant en je zorgt voor een goede oplossing/advies. Je bent een vriendelijke en betrouwbare gesprekspartner en je kunt je zowel mondeling als schriftelijk goed uitdrukken. Je denkt niet in problemen, maar in oplossingen. Om te komen tot een resultaat werk je actief samen met anderen, en je kunt ook zelfstandig werken. Je bent flexibel, daadkrachtig (aanpakker) en proactief. Tenslotte houd je het hoofd koel als er sprake is van tijdsdruk.

Met wie je werkt
Het IT-bedrijf van de gemeente Hengelo werkt voor ruim 1.800 gebruikers van de gemeenten Haaksbergen, Hengelo en Oldenzaal en de SWB Groep. Samen met je collega’s van het IT-bedrijf werk je aan de uitvoering en verdere professionalisering van de IT-dienstverlening. Je werkt meestal samen met je collega’s van werkplekbeheer, het IT-bedrijf of het Servicepunt.

De Eisen

  • De kandidaat heeft een afgeronde ICT-opleiding op minimaal mbo 4-niveau
  • De kandidaat heeft minimaal drie jaar recente werkervaring in een servicegerichte ICT-functie.
  • De kandidaat beschikt over een rijbewijs B.
  • Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.

De Wensen

  • De kandidaat heeft gedegen inhoudelijke kennis van ICT (werkplekbeheer)
  • De kandidaat heeft kennis van ITIL-processen.
  • De gesprekken vinden plaats op 14 maart 2024 tussen 13 en 15 uur. Zorg ervoor dat uw kandidaat beschikbaar is. De gesprekken zullen niet op een ander moment plaatsvinden.
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Servicegericht - Professioneel - Flexibel - Daadkrachtig - Proactief - Goede communicatieve vaardigheden

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox