Gemeente Lochem

Wegbeheerder

Gemeente Lochem

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • teamplayer
  • resultaatgericht
  • Initiatiefrijk
  • Innovatief
  • Minimaal 5 jaar ervaring als wegbeheerder bij de gemeentelijke overheid, met aandacht voor duurzaamheid binnen wegbeheer
  • MBO infra-techniek, met aanvullende opleidingen op het gebied van beheer en openbare ruimte
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2020 tot en met 1 oktober 2021, voor 18 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met een jaar. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Kennis van functiegericht wegbeheer
  • Samenwerking met aannemers en in- en externe adviseurs
  • Communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk
  • Kandidaat heeft ruime kennis van wegbeheer van de situatie in Lochem

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten