Gemeente Meierijstad
geen max tarief
Noord-Brabant
36 uur per week
15 januari 2024
31 maart 2025
Jij weet hoe een financiële administratie van een gemeente in elkaar steekt. Je hebt ervaring met Key2Financien.
Concreet houd je je bezig met:
* coördineren van de werkzaamheden op de financiële administratie
* ondersteunen werkzaamheden bij afronding jaarrekening
* bijspringen bij de werkzaamheden van de financiële administratie (debiteuren/crediteuren/bankafschriften etc)
* verrichten van controles oa Werkkosten regeling, interne controle debiteuren/crediteuren
* vraagbaak voor de financiële administratie
* ondersteunen bij werkzaamheden inrichting administratie (structuurmodules, grootboekrekeningen, begrotingswijzigingen)
* verwerken aangifte IV3
* je bent ICT vaardig en hebt (optioneel) ervaring met Unit4 ERPx
Jij weet hoe een financiële administratie van een gemeente in elkaar steekt. Je hebt ervaring met Key2Financien. Je bent bekend met alle werkzaamheden op de financiële administratie.
Kandidaat zorgt zelf voor laptop en telefoon.
Kandidaat heeft een VOG die niet ouder is dan 3 maanden/
De gesprekken vinden plaats op woensdag 10 januari tussen 14.30 uur en 17.30 uur.
Het zou fijn zijn als je hier rekening mee wil houden.
Fysieke aanwezigheid is zeer gewenst.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox