Gemeente Raalte

Verkeerskundige

Gemeente Raalte

De opdracht­omschrijving

Organisatie

We zijn de gemeente Raalte en mensen werken graag bij ons om wie we zijn. We zijn positief, we doen het samen en het liefst stropen we onze mouwen op. De drang om vooruit te willen en het lef om buiten de lijntjes te kleuren, kenmerkt ons. We zijn op zoek naar jou als jij een bijdrage wilt leveren aan onze samenleving. Want die staat niet stil. Onze inwoners dagen ons iedere dag uit om samen met hen het leven in de gemeente Raalte nog mooier te maken.

Je krijgt bij ons niet alleen werk dat ertoe doet, je krijgt bij ons ook de ruimte en het vertrouwen om het verschil te maken. De gemeente Raalte groeit. En dat geeft kansen. Groei jij mee?

Opdracht

  • Zelfstandig verkeerskundige adviezen uitbrengen binnen projecten  - ruimtelijke initiatieven aan projectleiders, ruimtecoaches, vergunningverleners;
  • Complete pakket in uitvoering rondom laadinfrastructuur incl verkeersbesluiten;
  • In overleg met inwoners, bedrijven, politie en andere disciplines komen tot passende verkeerskundige oplossingen.

Competenties

  • Samenwerken;
  • Zelfstandig;
  • Flexibel;
  • Klantgericht;
  • Locale kennis.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10 - 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma - di - wo - do - vr

 

De Eisen

  • 1. Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren;
  • 2. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau richting verkeerskunde;
  • 3. Aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring als verkeerskundige bij een overheidsorganisatie en in het vakgebied verkeer en vervoer/mobiliteit.

De Wensen

  • 4. Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring als verkeersdeskundige;
  • 5. Aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring binnen een gemeente op het gebied van beleidsondersteuning tot interactie met inwoners (beschrijf separaat een voorbeeld in het cv);
  • 6. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Verkeerskunde of Mobilteit;
  • 7. Aantoonbaar afgeronde aanvullende cursus op het gebied van verkeerswetgeving en verkeersbesluiten.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox