
Gemeente Bunnik
geen max tarief
Utrecht
24 uur per week
01 december 2025
04 mei 2026
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Bunnik mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Bunnik. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).”
Organisatie
Gemeente Bunnik is een veelzijdige en ambitieuze gemeente die zich graag als een krachtige partner opstelt in regionale netwerken. Al onze medewerkers leveren hun bijdrage aan de Bunnikse kwaliteit in een groene, gezonde en slimme regio. Dat doen wij aan de hand van het collegeprogramma ‘Bunnik bouwen voor elkaar’ waarin voor de komende jaren de belangrijkste opgaven voor gemeente Bunnik staan geformuleerd.
Werken bij gemeente Bunnik betekent steengoed zijn in je vak. We worden geïnspireerd en uitgedaagd door de rol van de lokale overheid in het midden van de samenleving. We durven nieuwe wegen te bewandelen, houden van aanpakken en kunnen snel inspelen op relevante geluiden in onze samenleving. In dialoog zoeken we naar oplossingen. Dat doen we met inwoners, ondernemers en de partners in de regio.
Opdracht
Als vastgoedbeheerder ben je verantwoordelijk voor de instandhouding en verbetering van de kwaliteit en van de gemeentelijke gebouwen. Je zorgt voor de tactisch en operationele vertaling van het strategisch vastgoedbeleid. Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van het beleid. Hierbij pas je de wet- en regelgeving toe binnen je eigen werkterrein en vakgebied. Je vertaalt het meerjarenonderhoudsplan (MJOP) in jaarlijkse beheerplannen en bent verantwoordelijk voor de voorbereiding van planmatig en grootonderhoud werkzaamheden. Hiervoor stel je werkomschrijvingen op voor onderhoud/verbouwingen van het gemeentelijk vastgoed. De bijbehorende jaarlijkse ‘warme opname’ van de verschillende gebouwen voer je uit. Je beheert zowel de contracten met de gebruikers van de gebouwen als met de partijen die het onderhoud uitvoeren. Als gebouwenbeheerder ben je onder andere verantwoordelijk om duurzaamheidsmaatregelen waar mogelijk te combineren met groot onderhoudswerkzaamheden en deze als zodanig te integreren in het MJOP.
Tevens zul je een project begeleiden rondom de herinrichting van het gemeentehuis.
Competenties
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox