De opdracht
Samen met de collega’s van Workspace ben je primair verantwoordelijk voor de afhandeling en bewaking van 2e-lijns incidenten. Doel is om verstoringen en vragen van klanten zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen de normtijden (KPI’s) en de gewenste kwaliteit af te handelen.
Je weet leveranciers effectief aan te sturen. Daarnaast is nauwkeurig werken en goede communicatie richting deelnemers essentieel om de gewenste dienstverlening te behouden en waar mogelijk te verbeteren. Je belangrijkste taken:
- Je bent ‘troubleshooter’ van complexe technische problemen gerelateerd aan de werkplek. Je analyseert deze grondig en lost deze waar mogelijk op.
- Je zorgt ervoor dat de werkplekken soepel draaien inclusief onderhoud, updates en het oplossen van technische problemen.
- Je voert regie op leveranciers.
- Je adviseert over het efficiënt inzetten van moderne componenten in de werkplek ter ondersteuning van de bedrijfsdoelen en integreert zo nodig nieuwe technologieën. Dit doe je samen met de Senior van vakgebied Workspace.
- Je distribueert applicaties via diverse technieken.
- Je bestudeert het gedrag van ‘basis’ applicaties op de packaging machines en verwerkt deze tot een intakedocument met bijbehorende configuratiebestanden.
- Je beheert de virtuele en fysieke werkplekken met de bestaande tooling.
- Je beschrijft en onderhoudt procedures en instructies.
- Je onderhoudt de documentatie van systemen en applicaties.
- Je draait mee in de piketregeling van ICT WBW.