Gemeente Zoetermeer

Uitvoerend financieel administratief medewerker

Gemeente Zoetermeer

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever (dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie);
  • Aantoonbare werkervaring met de applicatie Key2financiën van Centric;
  • Minimaal 3 maanden aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar op een financiële administratie bij een gemeentelijke instelling;

De Wensen

  • Minimaal een afgeronde mbo niveau 4 opleiding;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als financieel administratief medewerker binnen een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met Kofax of OCR;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met e-facturatie;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met ICT, digitalisering en automatisering;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten