Gemeente Amersfoort
max €70 per uur
Utrecht
32 uur per week
15 mei 2022
15 november 2022
Opdrachtomschrijving
Volg jij het nieuws op de voet en zoek je een communicatieopdracht waarbij je zelf ook volop met die actualiteit te maken hebt? Dan zoeken wij jou voor de communicatie rondom de opvang van vluchtelingen in Amersfoort.
Je gaat werken voor Amersfoort, een stad met ruim 157.000 inwoners die zich in hoge snelheid ontwikkelt en bruist van de initiatieven. Met bijna 1.400 collega’s werk je bij gemeente Amersfoort in een relatief kleine ambtelijke organisatie. Dichtbij, nieuwsgierig en aanspreekbaar, dat is ons DNA.
Jouw opdracht
Het grootste deel van jouw tijd gaat naar de communicatie rondom de opvang van vluchtelingen. Je bent onderdeel van een projectteam van ongeveer 10 mensen en hebt een afwisselend takenpakket:
Je kunt ook ingezet worden op andere projecten. Daarnaast draai je mee in de newsroom. Het kan zijn dat je een dag de contentredactie van de hele gemeente doet of dat je in de ochtend aan de slag gaat met de Tamtam (onze omgevingsanalyse). Iedere dag is anders. Je bent in ieder geval dagelijks bezig met onderwerpen die belangrijk zijn voor de inwoners van Amersfoort.
Afdeling en team
Je gaat aan de slag in het Mediateam (15 medewerkers) van de afdeling Publiekscontact en advies. Het Mediateam werkt dagelijks in wisselende samenstelling in de newsroom. In de (online) newsroom werken verschillende collega’s samen om op te halen wat er leeft in de stad. Zo kunnen we snel reageren op wat er in de stad gebeurt.
Wat is er leuk?
Jouw werk zorgt ervoor dat Amersfoorters weten hoe de opvang van vluchtelingen in hun stad is geregeld. Daarnaast draag je eraan bij dat de mensen in de opvanglocaties hun weg beter weten te vinden in de stad. Zinvol werk dus.
Let op:
In het kader van gelijke kansen en het voorkomen van manipulatieve inschrijvingen, waarbij een inschrijver veel verschillende cv's in dient en zo kan sturen op wie in de top komt, mag een inschrijver maximaal 1 offerte/kandidaat aanbieden. Bij meer dan 1 aangeboden offerte / kandidaat zal alleen de eerst binnengekomen aanbieding meedingen naar de opdracht.
Urenregistratie/facturatie:
de gewerkte uren dienen te worden geregistreerd via de inhuurdesk van de gemeente Amersfoort en na akkoord van de inhurende manager kan eer via Mijn inhuurdesk op Gemeenteamersfoorthuurtin.nl een factuur digitaal worden verzonden aan de gemeente.
Wat we van je vragen
Je bent proactief, praktisch ingesteld en je doet wat nodig is om de klus te klaren. Jij hebt een afgeronde hbo-opleiding op het gebied van communicatie of journalistiek. Daarnaast ben je een kei in planmatig werken, zowel zelfstandig als met je teamgenoten. Je vindt dynamisch en hectisch werk heerlijk.
Verder:
Amersfoort wil een diverse organisatie zijn, dus het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft en van wie je houdt. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en hoe jij het verschil maakt voor de stad.
Interviews vinden plaats in de week van 9 of 16 mei.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox