Nederlandse Spoorwegen

Trainer NS klantenservice

Nederlandse Spoorwegen

De opdracht­omschrijving

Dit ga je doen

Je levert als trainer (‘leerbegeleider’) voor Klantenservice een belangrijke bijdrage in de ontwikkeling van onze collega’s. Jouw opdracht als trainer is het optimaal faciliteren van de Klantadviseurs in zijn leer- en ontwikkelproces. Je pakt hierin nadrukkelijk een begeleidende en coachende rol met jouw didactische vaardigheden en expertise. Wij zorgen ervoor dat inhoudelijk wordt geprofessionaliseerd op de leertrajecten.
De nadruk bij de begeleiding van deelnemers ligt op het versterken van communicatieve vaardigheden en oplossingsvaardigheden in plaats van op inhoudelijke kennis. Door het stellen van de juiste vragen en minder te doceren, bevorder je zelfstandigheid én eigen verantwoordelijkheid van de deelnemer bij het leren. Dit doe je, op proactieve wijze, in goed contact met je omgeving (collega´s, teammanagers en planning), wat noodzakelijk is voor een goede rolvervulling.
Dankzij jouw expertise in leren ben jij van onschatbare waarde…:

  • Bij het uitvoeren van de leerinterventies
  • Bij het continu doorontwikkelen van onze leerinterventies door nauwe samenwerking met onze leeradviseurs/opleidingskundigen
  • Door de verbindende factor te zijn tussen het NS Leercentrum en NS Klantenservice waar het gaat om het ontwikkelen van klantadviseurs.

Hier ga je werken

NS Leercentrum is een onderdeel van HR binnen de NS-groep. We leveren een breed scala aan producten en diensten. Voorbeelden hiervan zijn bedrijfsspecifieke opleidingstrajecten, advisering m.b.t. opleiden, andere vormen van performance-ontwikkeling en ontwikkeling van opleidingen en leerinstrumenten. NS Leercentrum is één van de grootste bedrijfsopleidingenorganisaties in Nederland. Je werkt voornamelijk in Utrecht.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat beschikt aantoonbaar over een hbo opleiding in richting van opleidingskunde of vergelijkbaar.
  • Kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal 3 jaar relevante werkervaring met het trainen en coachen van mensen in leertrajecten
  • Kandidaat beschikt over een hands-on mentaliteit, is proactief, verbindend en gastvrij.
  • Je hebt een uitstekende beheersing (zowel mondeling als schriftelijk) van de Nederlandse taal.

De Wensen

  • Kandidaat heeft goede digitale skills om ook online/hybride leerinterventies te kunnen verzorgen.
  • Kandidaat heeft affiniteit met een doelgroep met een operationeel en servicegericht karakter, bij voorkeur Klantenservice.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox