Avri

Teamleider p&o

Avri

De opdracht­omschrijving

Avri is een organisatie die verantwoordelijk is voor afvalinzameling, handhaving en het beheer van de openbare ruimte in meerdere gemeenten. Binnen Avri speelt het team Personeel & Organisatie (P&O) een cruciale rol in het ondersteunen van de organisatie en haar medewerkers. Voor de komende periode zijn wij op zoek naar een Teamleider P&O die tijdelijk leiding kan geven aan het team en de dagelijkse werkzaamheden in goede banen leidt.

De focus van deze opdracht ligt op het stabiliseren en waarborgen van de kwaliteit en continuïteit van de P&O-werkzaamheden. Het betreft nadrukkelijk geen opdracht waarbij grootschalige veranderingen of reorganisaties doorgevoerd moeten worden. Tegelijkertijd zoeken wij een kandidaat die verder kijkt dan ‘op de winkel passen’ en in staat is om het team waar nodig te inspireren en kleine verbeteringen in de samenwerking en processen te initiëren.

 


Verantwoordelijkheden

Leidinggeven aan het team P&O en zorgen voor een prettige en efficiënte samenwerking binnen het team;

Zorgen voor de continuïteit van de P&O-processen, zoals werving en selectie, verzuimbegeleiding, opleiding en ontwikkeling en arbeidsvoorwaardenbeleid;

Fungeren als sparringpartner voor het managementteam van Avri en advies geven over P&O-gerelateerde vraagstukken;

Signaleren van verbeterkansen binnen het team en het ondersteunen bij de implementatie van kleine procesverbeteringen;

Bewaken van de balans tussen stabiliteit en het inspelen op (beperkte) veranderingsbehoeften binnen de organisatie.


De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2025 tot en met 30 juni 2025 voor 16 - 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 maal 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2025 tot en met 30 juni 2025 voor 16 - 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 maal 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • Werkervaring: 15 jaar+ in een soortgelijke rol.
  • Opleiding: HBO Bachelor of hoger in de richting van HRM / Bedrijfskunde / personeelswetenschappen.

De Wensen

  • Ervaring in een soortgelijke rol bij overheidsinstanties.
  • Ervaring in een GR/SGO.
  • Opleiding: WO in de richting van HRM / Bedrijfskunde / personeelswetenschappen.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox