Gemeente Gouda
max €85 per uur
Utrecht
32 uur per week
08 maart 2021
01 oktober 2021
Teamleider Burgerzaken & Omgevingsloket (32-36)
Inleiding De gemeente Gouda is zoek naar een teamleider Burgerzaken & Omgevingsloket. Wil jij zorgen voor een optimale dienstverlening aan de inwoners en ondernemers van Gouda? Heb je ervaring met dienstverlening aan klanten en verandermanagement en heb je een bedrijfsmatige kijk op zaken? Ben je nieuwsgierig, mensgericht, organisatiesensitief en houd je van aanpakken? Reageer dan nu! Wat ga je doen: Als teamleider ben je verantwoordelijk voor de operationele aansturing van de teams Burgerdiensten, Kwaliteit & Ontwikkeling en Omgevingsloket (circa 15 vaste medewerkers). Je zorgt voor de dagelijkse bezetting (rooster) bij het team Burgerdiensten en begeleidt de medewerkers bij de uitvoering van hun vakmatige taken. Waar nodig stuur je intensief en waar mogelijk geef je ruimte. Het geven (en ontvangen van) feedback horen er als vanzelfsprekend bij. Jouw rol:
Met wie werk je samen? De afdeling Services bestaat in totaal uit 36 medewerkers vast in dienst. Het afdelingshoofd Services geeft integraal leiding aan de afdeling. Naast je eigen team bestaat de afdeling uit het Klant Contact Centrum en de Redactie Bij de teamleider ligt het accent op de begeleiding en ontwikkeling van medewerkers. Al je teams zijn bezig met een professionaliseringsslag om klaar te zijn voor de toekomst (o.a. digitalisering) en mee te groeien met een snel veranderende samenleving. De medewerkers van team Burgerdiensten zijn zich aan het ontwikkelen naar allround medewerkers De medewerkers van het team Kwaliteit & Ontwikkeling zijn verantwoordelijk voor de verkiezingen, management rapportage en de kwaliteit van de BRP. De medewerkers zijn zich aan het ontwikkelen om taken van elkaar over te nemen, waardoor kwetsbaarheid verminderd, Het omgevingsloket vervult een sleutelpositie bij alle vragen van burgers en ondernemers voor ontwikkelmogelijkheden en verbouwplannen (omgevingswet) De teamleider legt verantwoording af en rapporteert aan het hoofd van de afdeling Services. De teamleider maakt ook deel uit van het MT van de afdeling. In dat MT denk je actief mee over onderwerpen als kwaliteit van dienstverlening, houding en gedrag, (herontwerp van) processen (en deels systemen) en monitoren van afspraken. Wat heb je in huis? Als Teamleider Burgerzaken & Omgevingsloket beschik je in elk geval over de volgende kennis en ervaring:
|
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox