Gemeente Amsterdam

Systeembeheerder met netwerk kennis

Gemeente Amsterdam

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Het team automatisering van de GGD is in transitie. In het kader van het besluit dat genomen is om alle ICT dienstverlening van de GGD in de stedelijke regie organisatie op te nemen is er een T&T Programma opgezet. De transitie komt in een stroomversnelling.
Naast de reguliere werkzaamheden die de Run optimaal houden is er ook werk vanuit de transitie.
We zijn op zoek naar een systeembeheerder die mee kan werken in de 2e/3e lijn en ondersteuning kan bieden in transitiewerkzaamheden.

Werkzaamheden

  • het afhandelen van meldingen;
  • beheer werkzaamheden;
  • changes voorbereiden en uitvoeren.

•    Inhoudelijk meedenken in oplossingen voor netwerkvraagstukken.
•    Vraagbaak voor service desk.

Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.

De opdrachtgever(s)

De afdeling automatisering bestaat uit ongeveer 18 FTE bestaande uit systeembeheerders en servicedesk.  Samen zorgen wij voor de ICT omgeving van de GGD Amsterdam. Je maakt deel uit van een servicedesk met 6 collega's. Samen behandelen jullie meldingen - zowel telefonisch, via Topdesk als bij de balie. Daarnaast ga je regelmatig binnen de locaties op pad om de eindklant te helpen of voor het trouble shooten van werkplekken of systemen die gebruikt worden binnen de GGD.

Wij garanderen we de Run van de GGD en werken we mee in de transitie naar de stedelijke regie organisatie. In deze fase van de transitie is het belangrijk dat de kandidaat snel mee kan draaien en goed binnen ons team past. Je doet ervaring op binnen een transformatie bij een team dat uiteindelijk opgeheven gaat worden.




 

De Eisen

  • Beschikbaarheid en tarief kandidaat Een interview maakt deel uit van het selectieproces en de aangeboden kandidaat kan in de evaluatiefase van de offerteaanbiedingen uitgenodigd worden voor een gesprek. Hij of zij dient daarom beschikbaar te zijn voor het interview; Bij gunning is de aangeboden kandidaat direct inzetbaar zoals vermeld in de opdrachtomschrijving van deze tender; Het uurtarief (exclusief BTW) dat u opgeeft is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie  en overige bijkomende kosten voor de gehele duur van de opdracht en optionele verlengingen. Indien het opgegeven tarief de aangegeven range of het maximumtarief overschrijdt wordt uw offerte terzijde gelegd (knock out).
  • Referentie U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat. Vul in: organisatie naam contactpersoon telefoonnummer contactpersoon. Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie.  Let op: de referentie dient op de hoogte te zijn
  • Eis - Draaideurconstructie Is de aangeboden kandidaat in de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de gemeente Amsterdam? Let op antwoordmogelijkheden: Nee, kandidaat is in de afgelopen 2 jaar niet in loondienst geweest bij de gemeente Amsterdam. Ja, kandidaat is in de afgelopen 2 jaar wel in loondienst geweest bij de gemeente Amsterdam. (KO)
  • Eis - CV toevoegen U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot. Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling. Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Als het cv niet overeenkomt met de door u gegeven antwoorden kan de gemeente Amsterdam besluiten uw offerte af te wijzen.
  • Eis - Werk- en denkniveau De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Eis - Toevoegen motivatie Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht. Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.
  • Eis - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 2 jaar binnen een zorgorganisatie gewerkt waar onder andere gebruik wordt gemaakt van Citrix, Netscaler, Ivanti., PVS. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Eis - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring en diepgaande kennis van Intune en is senior in gedrag en communicatie. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Eis - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare netwerk en infrastructuur ervaring inclusief beheer van Firewalls en ervaring met Tenable en SNOW. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Eis - Verificatie kennis Verificatie van de kennis van de kandidaat.
  • Eis - Verificatie Ervaring Verificatie van de ervaring van de kandidaat.
  • Referentie U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat. Vul in: organisatie naam contactpersoon telefoonnummer contactpersoon. Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie.  Let op: de referentie dient op de hoogte te zijn

De Wensen

  • Wens - Werkervaring   De aangeboden kandidaat aantoonbare ervaring ITIL, Topdesk, Kanban. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Toetsing van de competentie: Analytisch vermogen : Gevorderd niveau
  • Toetsing van de competentie: Klantgerichtheid: Gevorderd niveau
  • Toetsing van de competentie: Resultaatgerichtheid: Gevorderd niveau
  • Wens - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met 3e lijns Systeembeheer mbt Microsoft RDS 2019 server Ivanti WM support,  Ivanti AM support. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Wens - Werkervaring   De aangeboden kandidaat heeft ervaring met PRTG scripting Active Directory. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Wens - Werkervaring   De aangeboden kandidaat heeft ervaring met migraties binnen een complexe ICT omgeving. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Toetsing van de competentie: Omgevingsbewustzijn: Gevorderd niveau
  • Toetsing van de competentie: Samenwerken: Gevorderd niveau
  • Toetsing van de competentie: Verantwoordelijkheid: Basis niveau
  • Toelichting Minimum en Maximumtarief Het uurtarief voor deze tender bedraagt minimaal € 85,- en maximaal € 90,- Het uurtarief (exclusief BTW) dat u opgeeft is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie en overige bijkomende kosten voor de gehele duur van de opdracht en optionele verlengingen. Er geldt een maximum uurtarief conform het actuele bezoldigingsmaximum per uur zoals bepaald in de WNT waarbij maximaal 36 uur per week mag worden gefactureerd; EN - De contractwaarde over 12 maanden is maximaal gelijk aan de actuele WNT-norm. Indien het opgegeven tarief buiten de aangegeven range valt, wordt uw offerte terzijde gelegd (knock-out).   De verdeling van de punten voor de score op tarief wordt als volgt berekend: de inschrijver met het laagste tarief krijgt het maximale aantal punten. De score van de overige offertes wordt gerelateerd aan het laagste tarief op basis van percentuele afwijking.
  • Informatie Kandidaat Wij willen de onderstaande gegevens van de door u aangeboden kandidaat ontvangen. De gegevens worden onder andere gebruikt voor het uitnodigen van de kandidaat voor een interview en het aanvragen van de VOG indien hij/zij de functie krijgt. Let op! Het verstrekken van onjuiste en/of onvolledige informatie leidt tot vertraging. Gebruik de volledige naam van de kandidaat zoals deze in het paspoort of op de identiteitskaart staat vermeld.   Middels de tab 'Offerte' dient u de naam van de inschrijving te wijzigen, die bovenin wordt weergegeven. Wijzig deze naar: Naam organisatie + naam kandidaat, zodat duidelijk is welke kandidaat het betreft. Dit kan worden gewijzigd aan de hand van het potlood icoon. Indienen extra inschrijvingen Gemeente Amsterdam stelt u voor deze aanvraag in staat om maximaal 1 kandidaat aan te bieden. Heeft u hier vragen over dan kunt u contact opnemen met de Servicedesk van Mercell. Klik op 'Invullen' en vul aan: Naam kandidaat: Telefoonnummer kandidaat: (privé) e-mailadres van de kandidaat:

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox