Gemeente Halderberge

Systeembeheerder

Gemeente Halderberge

De opdracht­omschrijving

Functie inhoud
De medewerkers van ICT zijn verantwoordelijk voor het beheer van het netwerk, centrale systemen, databases, applicaties, telecom en overige technische voorzieningen binnen de organisatie. Als systeembeheerder lever je een belangrijke bijdrage aan de 2e en 3e lijns ondersteuning. Hieronder nog enkele werkzaamheden die bij de functie horen:
 
  • Uitvoeren van de helpdesk-functie.
  • Het aannemen van de telefoon en het registreren van de binnenkomende meldingen.
  • Signaleren en mede oplossen van knelpunten en problemen bij de gebruikers.
  • Verzorgen van de beveiliging van gegevens en van het netwerk.
  • Leveren van support op hardware, software en/of applicaties.
  • Preventief optreden om storingen te signaleren en voorkomen.
  • Adviseren over mogelijke verbetering omtrent ICT.
  • Documenteren over het functioneren van het systeem.
  • Verrichten van overige werkzaamheden passend binnen de doelstellingen van de organisatie.

Functie-eisen
  • Afgeronde MBO Informatica opleiding, niveau 4.
  • Kennis en ervaring op het gebied van TopDesk, Linux, Windows Server, Windows 7 en 10, Veeam, VMware (vSphere, vCenter, Horizon View), Citrix (XenDesktop/XenApp) en Oracle.
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur bij de overheid.
  • Je hebt analytisch en probleemoplossend vermogen.
  • Je bent klantgericht, resultaatgericht, samenwerkingsgericht en zelfstandig.
  • Verder ben je stressbestendig, ben je communicatief sterk, pro-actief en leergierig.
De organisatie
Medewerkers van de gemeente Halderberge kunnen snel inspelen op veranderingen. We kennen korte lijnen tussen het gemeentebestuur en de organisatie waar veel eigen inbreng op prijs gesteld wordt. Er hangt een informele sfeer en we denken niet in problemen, maar in oplossingen. Ook krijgen we veel ruimte om de werkzaamheden uit te voeren op de manier die het beste bij ons past, daarmee halen wij het beste in onszelf naar boven. Onze kernwaarden klantgerichtheid, flexibel en leren, helpen ons daarbij.

Binnen onze organisatie wordt er gewerkt met Insights Discovery profielen. Iedere (nieuwe) medewerker ontvangt een eigen persoonlijk profiel. Dit vergroot het inzicht in de eigen kwaliteiten en vaardigheden en geeft ook ontwikkelmogelijkheden weer.



Als ambtenaar heb je een bijzondere verantwoordelijkheid. Daarom vragen we van iedere nieuwe collega een Verklaring Omtrent het Gedrag en dien je een ambtseed of -belofte af te leggen.

Het gemeentehuis in Oudenbosch heeft het NS station voor de deur en de bushalte in de directe omgeving, dus we zijn heel goed te bereiken met het openbaar vervoer.


De mogelijkheid bestaat dat wij openbare social media van kandidaten raadplegen.

 

De Eisen

  • Kandidaat is Resultaatgericht
  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit
  • Kandidaat past binnen het team
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
  • Kandidaat heeft ervaring met MS Office. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden
  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.

De Wensen

  • Kandidaat heeft werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox