Nederlandse Spoorwegen

Support Engineer

Nederlandse Spoorwegen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde mbo-opleiding in de richting van ICT
  • Minimaal 3 jaar ervaring als Helpdesk of Support Engineer
  • Kennis van en ervaring met ITIL (Servicedesk/Servicesupport) met certificaat
  • Sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels
  • Je bent in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken en je bent accuraat
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

    Interesse in deze opdracht?

    Zo werkt onze dienstverlening

    Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

    Mis geen kans, word gratis lid

    Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

    Gesloten