Nederlandse Spoorwegen
max €80 per uur
Utrecht
36 uur per week
01 april 2023
31 maart 2024
Dit ga je doen
Als werkplekbeheerder ga je het volgende doen:
Je werkzaamheden en verantwoordelijkheden:
Hier ga je werken
Bij Treindigitalisering komen de werelden van IT, data, engineering en operatie bij elkaar. Treinen beschikken over steeds meer IT, OT en IoT-voorzieningen waarmee data opgehaald kan worden over de status en conditie van materieel en waarmee de operatie van de trein aangestuurd kan worden. NS optimaliseert haar bedrijfsvoering continue door meer en relevante digitale diensten van- en naar treinen aan te bieden. Voorbeelden hiervan zijn de door data-gedreven aanpak voor onderhoud, digitaliseren van inspecties, maar ook innoveren en leren van automatische besturing van de trein.
Het team Rolling Stock Software Desk – Platform & Services van het cluster Software en Platform draagt zorg voor het op een gecontroleerde manier uitrollen van software op het materieel. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van een Service Laptop die gebruikt wordt in het materieel onderhoud welke wordt beheerd met het Symantec Management Platform (SMP). De gebruikers populatie groeit evenals de hoeveelheid software en compliciteit die via dit platform wordt gemanaged.
Dit zijn de eisen
• Een afgeronde mbo-opleiding in de richting van ICT;
• Minimaal 3 jaar ervaring als Helpdesk of Support Engineer;
• Kennis van en ervaring met ITIL (Servicedesk/Servicesupport). Certificaat is een pré;
• Sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels;
• Je bent in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken en je bent accuraat.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox