BEL Combinatie

Specialist financiën

BEL Combinatie

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De BEL Combinatie is een uniek samenwerkingsverband tussen de gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren. In deze constructie zijn de drie gemeenten zelfstandig en maken ze alle drie gebruik van één grote, professionele en flexibele ambtelijke organisatie, de BEL Combinatie. Wij werken vanuit de volgende vier kerncompetenties: Professionaliteit, Openheid, Samenwerken en Publiek Ondernemerschap. 

Opdracht
Als Specialist Financiën heeft een gemeentelijke administratie weinig geheimen voor jou. Een superdiverse job, want jij voert je werkzaamheden uit voor drie verschillende gemeentes: Blaricum, Eemnes en Laren! Als Specialist Financiën houd je je bezig met complexe administratieve en financiële werkzaamheden, waaronder:

- Verwerken van complexe boekingen;
- Beheren van de staat van activa;
- Opstellen en aanleveren iV3-aangifte;
- Opleveren van financiële overzichten;
- Opstellen en aanleveren aangifte BTW en BCF;
- Periodiek afsluiten van de administratie;
- Aansluiting van de verschillende sub-administraties;
- Opstellen van het balansdossier voor de accountant;

Maar ook:
- Beheer van financieel administratieve processen;
- Input leveren voor planning & control instrumenten;
- Aanspreekpunt voor collega's binnen financiën en P&C;
- Signaleren en uitvoeren van verbeteringen in financiële processen;
- Adviseren over nieuwe ontwikkelingen en bijdragen aan beleid;
- Contact onderhouden met interne en externe partijen.

Competenties
Jij weet hoe je een goede financiële administratie voert binnen een moderne planning & control-organisatie, die aan alle wettelijke eisen en verantwoordingsplichten voldoet. Als persoon straal je rust uit en werk je graag doel- en resultaatgericht. Je doorziet processen en weet waar de knelpunten zich bevinden en bent in staat deze te verbeteren. Je weet wie en wat ervoor nodig is om slimme oplossingen te vinden en doelen te bereiken. Daarnaast geloof je in de kracht van samenwerken en beschik je over goede communicatieve en coachende vaardigheden. Verder breng jij mee:

- Stressbestendig;
- Nauwkeurig;
- Een goed gevoel voor humor;
- Proactief;
- Communicatief vaardig

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag t/m vrijdag

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Key2Finance;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als financieel medewerker binnen een gemeente;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met gemeentelijke financiën en het toepassen van het BBV;

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het verzorgen van BTW- aangiften.
  • Aantoonbare afgeronde hbo opleiding in de richting van financiën en/of bedrijfseconomie;
  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van maand-, kwartaal- en jaarsluitingen;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van debiteurenbeheer;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox