Nederlandse Spoorwegen
max €85 per uur
Utrecht
36 uur per week
25 april 2022
28 oktober 2022
Inhuuropdracht
Functie/Opdracht: Specialist Facturatie
Locatie: Thuis / Utrecht
Startdatum: eind april
Einddatum: 6 maanden
Optie op verlenging: Ja
Uren per week: 36 uur. 32 uur is bespreekbaar
Uiterlijk aanbieden voor: 30 maart 12:00
Selectiegesprekken zijn op: 7 april tussen 13.00 en 16.00
Jij zorgt voor een effectieve facturatie in het storingsproces!
De stations zijn dynamische plekken en zijn altijd open. Ook op onze 400 stations vinden storingen plaats. Dit willen we natuurlijk zo snel mogelijk weer oplossen, zodat onze reizigers weinig hinder ondervinden en veilig en graag op het station blijven komen. Als Servicedesk van NS stations lossen we gemiddeld 50.000 storingen op. Uiteraard moeten het verhelpen van de storingen betaald worden aan onze leveranciers en doorbelast worden aan de betreffende eigenaar of eigenaren. Deze facturatie begint bij jou.
Zo werkt het
Vanuit het gehele land worden storingen doorgegeven aan de Servicedesk, van gemorste koffie tot defecte liften en ondergelopen tunnels. Samen met je collega ben je verantwoordelijk voor de facturatie van de storingen. Met jouw rol als spin in het web en financiële affiniteit speel jij een grote rol in het facturatieproces.
Naast deze dagelijkse taken krijg je als specialist ook de specifieke opdracht om een analyse te maken welke werkzaamheden geautomatiseerd kunnen worden en ga je deze samen met IT begeleiden / implementeren. We zijn dus op zoek naar iemand die al eerder een facturatieproces heeft geautomatiseerd en dit aantoonbaar als werkervaring kan inbrengen. Naast deze werkervaring vinden het belangrijk dat je zelfstandig werkt en goed kan rapporteren over de voortgang van deze specifieke opdracht.
Waar ben je goed in?
Hier ga je werken
NS Stations brengt stationsgebieden tot leven.Stations van wereldklasse met tevreden reizigers en stakeholders, dát is de ambitie!
Jouw stoel staat klaar op de 12 verdieping van ons servicekantoor met een prachtig uitzicht over de sporen van Station Utrecht. Hier bundelen de 18 professionals van de servicedesk hun krachten bij het snel oplossen van alle storingen. De Servicedesk stimuleert persoonlijke ontwikkeling door middel van coachsessies voor de medewerkers. Wil jij de Servicedesk en met name het facturatieproces tillen naar een hoger niveau? Dan ben je bij ons op de juiste plek!
Op NS kun je rekenen
Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Jij helpt mee om Nederland bereikbaar te houden, voor iedereen. Bij NS krijg je veel vrijheid. We beloven je dat geen dag hetzelfde is. De kernwaarden van NS zijn open en betrouwbaar. Wij gaan voor resultaat en willen vooruit.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox