Gemeente Nijmegen
max €120 per uur
Gelderland
36 uur per week
01 juli 2021
31 december 2021
Opdracht omschrijving
De afdeling Publiekszaken van de oudste stad van Nederland is op zoek naar een Specialist Burgerzaken. Door de vele klantencontacten is deze afdeling hét visitekaartje van de gemeente . Inwoners, ondernemers en instanties zijn onze klanten. Klantgerichtheid en een "doe-cultuur" zijn daarom de belangrijkste kenmerken van deze afdeling. De vraag van de klant wordt steeds complexer en digitalisering zorgt ervoor dat het werk verandert.
Verantwoordelijkheden
Verantwoordelijkheden:
We zoeken een resultaatgerichte professional die gemeenten ondersteunt door zijn uitmuntende kennis van BRP te combineren met zijn passie voor het samenwerken met medewerkers in de verschillende functies bij de afdeling Publiekszaken.
De kandidaat dient bewezen ervaring te hebben met implementatiemanagement en verbetertrajecten waarbij significante efficiencyslagen zijn gemaakt als resultaat. Tevens ervaring met het identificeren en oplossen van problemen ter bevordering van het leerproces in de front-en backoffice. Wordt gekenmerkt door zijn accuratesse, oplossingsgerichtheid en positieve benadering waarmee hij mensen weet te motiveren en enthousiasmeren.
Opleiden en begeleiden van medewerkers van Burgerzaken en BRP kwaliteit door o.a. het geven van cursussen en workshops over nieuwe en bestaande processen en werkwijzen
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox