Gemeente Breda

Specialist begeleiding armoedebestrijding

Gemeente Breda

  • geen max tarief

  • Noord-Brabant

  • 16 uur per week

  • Zorg en Welzijn
  • 08 april 2024

  • 08 april 2025

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaten die intern op deze aanvraag reageren krijgen bij gebleken geschiktheid voorrang op externe werving. In dat geval wordt de aanvraag geannuleerd. Met uw inschrijving bent u akkoord met deze eis.
  • Uw kandidaat beschikt over HBO werk- en denkniveau. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring als projectleider /projectcoördinator in het sociaal domein Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat is bereid om 4 dagen per week op locatie in Breda te werken. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft een max. uurtarief van €80,-
  • Uw kandidaat heeft kennis van de Participatiewet, Wgs en de overige inkomensregelingen van het Nederlandse sociale zekerheidsstelsel. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis van Suite Sociaal Domein (SSD) en zaaksysteem Djuma. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft ervaring met het opzetten en leiden van projecten (inclusief resultaatverantwoording) Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis van financiële verantwoording ten behoeve van Interne Controle (IC) Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis en ervaring met betrekking tot SPUK- uitkeringen. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft ervaring met de programma’s BerekenUwRecht en WerkLoonT. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat is per direct beschikbaar. Dit moet blijken uit het cv.
  • Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. U levert een VOG aan met screeningsprofiel 11, 12, 41, 43 (via uw leverancier). Deze kunt u (via uw leverancier) eenmalig declareren.

De Wensen

  • Uw kandidaat is bekend met de sociale kaart van de gemeente. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur kennis van de problematiek rondom de armoedeval; het ontstaan van de armoedeval en de bijstand- en belastingtechnische complicaties. Dit moet blijken uit het cv
  • Uw kandidaat heeft kennis van het bouwen van werkprocessen in SSD, inclusief routing en ontwikkelen documentatie. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis van het bouwen van zaken in Djuma, inclusief routing en ontwikkelen documentatie. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis van het bouwen van dashboards ten behoeve van managementinformatie. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis van het maken van bestuursrapportages voor de betrokken wethouders, inclusief beantwoording raadsvragen. Dit moet blijken uit het cv.
  • Kandidaat heeft ervaring met spreekkamergesprekken met inwoners in het kader van de brede uitvraag over alle leefgebieden. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Politiek sensitief - Stressbestendig - Resultaatgericht De datum 4 -4-2024 is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten