Gemeente Roosendaal

Servicemedewerker microsoft 365

Gemeente Roosendaal

De opdracht­omschrijving

Wij zoeken een enthousiaste en vriendelijke servicemedewerker voor onze Microsoft 365-omgeving. In deze rol help je gebruikers met hun vragen over Microsoft 365. De opdracht duurt 6 maanden (met optie tot verlenging).

Verantwoordelijkheden
- Je helpt gebruikers met vragen en problemen over Microsoft 365.
- Je lost technische problemen op met Microsoft 365 applicaties zoals Teams, OneDrive en SharePoint.
- Je stuurt moeilijke problemen door naar de tweede en derde lijns ondersteuning.
- Je helpt gebruikers bij het gebruik van Microsoft 365 applicaties en functies.
- Je schrijft problemen en oplossingen op in het ticketsysteem.
- Je helpt mee om de gebruikersdocumentatie en handleidingen te verbeteren.

Vereisten
- Minimaal MBO-niveau 4.
- Kennis van Microsoft 365 applicaties en diensten.
- Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands, zowel schriftelijk als mondeling.
- Je kunt goed problemen oplossen en bent klantgericht.
- Ervaring met IT-support is een pre

De gesprekken vinden plaats in Roosendaal op 16 december (11.00-17.00 uur) en 19 december (09.00 -17.00 uur).

De Eisen

  • “In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een zzp’er. Ben je daarmee akkoord?”
  • Het tarief is maximaal 70 euro , dit is incl. reiskosten, parkeerkosten en verblijfskosten. Tevens gaan wij er vanuit dat de kandidaat over eigen devices (smartphone/laptop) beschikt of deze verstrekt krijgt vanuit de leverancier. Er dient een VOG niet ouder dan 2 maanden voor een vergelijkbare functie te worden overlegd of deze dient te worden aangevraagd.
  • Een afgeronde MBO 4 opleiding.
  • Kandidaat heeft ervaring en kennis van Microsoft 365 applicaties en diensten.
  • De kandidaat heeft minimaal 1-3 jaar relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein (blijkt uit CV)
  • De kandidaat beschikt over de volgende competenties (blijkt uit gesprek) Analytisch vermogen Communicatief vaardig Flexibel Klantgericht

De Wensen

  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met IT support
  • De kandidaat heeft de gevraagde relevante werkervaring bij een gemeente / overheid (blijkt uit CV)
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum (13-01-2025) te starten met de opdracht voor het gevraagde aantal uren (32 uren per week) ?

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox