Rechtspraak

Servicemedewerker (kcc

Rechtspraak

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving
Het afhandelen van calls en uitvoeren WPO werkzaamheden.

Achtergrond opdracht

Voor de Front Office zijn wij op zoek naar een servicegerichte medewerker, die zich met de andere collega's inzet voor een optimale ervaring van onze klanten. Als Front Office medewerker werk je samen met je collega's om de gebruikers van de Rechtspraak de beste service te verlenen. Je bent verantwoordelijk voor het behandelen van klant vragen, behandelen van mails/Self Servicedesk meldingen en het oplossen van incidenten. Je bent het visitekaartje van IVO Rechtspraak; uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid is daarom een must. Je komt te werken in een jong, gemotiveerd team met deskundige collega's. Je kunt zelfstandig werken en bent proactief, je gaat je informatie halen en zoekt eerst zelf in het kennissysteem.

Eisen

  • Minimaal MBO 4 opleiding afgerond Kennis van ITIL processen
  • Minimaal MBO 4 afgerond
  • MBO 4 / HBO (2 jaar)

Competenties

  • Empatisch vermogen
  • communicatief vaardig
  • teamplayer
  • snel verbanden kunnen leggen
  • flexibel kunnen zijn
  • out of the box denken
  • proactief

De Eisen

  • MBO 4 / HBO (2 jaar).
  • Minimaal MBO 4 opleiding afgerond Kennis van ITIL processen.

De Wensen

  • Empatisch vermogen.
  • communicatief vaardig.
  • teamplayer.
  • snel verbanden kunnen leggen.
  • flexibel kunnen zijn.
  • out of the box denken.
  • proactief.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
09 december 2025 om 14:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox