Gemeente Veenendaal

Servicedesk medewerker

Gemeente Veenendaal

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • In het bezit van rijbewijs B en beschikt over eigen vervoer;
  • Minimaal 2 jaar ervaring als Servicedeskmedewerker in de afgelopen 4 jaar;
  • Aantoonbare werkervaring met werkplekbeheer;
  • Deelname aan consignatiedienst (17:00 - 22:00 uur werkdagen);
  • Aantoonbare werkervaring met het werken met een IT Servicemanagement systeem;
  • Aantoonbare kennis van Windows 11, Windows 10, VMware Horizon, SCCM, Active directory, VPN;
  • Kennis van Microsoft Intune (Mobile Device Management);
  • Kennis van hardware: Thinclients, Laptops, printers, vaste computers en mobiele telefoons, Ipads;
  • Minimaal een relevante MBO opleiding (ICT beheer);
  • Kandidaat is bereid 3 dagen per week op locatie in Veenendaal te werken;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Aantoonbare kennis van Office 365, MS Teams;
  • Aantoonbare ervaring met het werken met TOPdesk als IT Servicemanagement systeem;
  • In het bezit van ITIL foundation versie 3;
  • Aantoonbare werkervaring in een lokale overheidsorganisatie of gemeente;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten