Gemeente Amsterdam

Senior Medewerker BGT

Gemeente Amsterdam

De opdracht­omschrijving

Functieomschrijving
Als Senior medewerker BGT bij Basisinformatie (BI) ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van Basisregistratie Grootschalige Topografie. Naast werkzaamheden voor deze basisregistratie worden kernregistraties bijgehouden/beheert met een XY en/of Z component en worden producten gemaakt op basis van de registraties.

Werkzaamheden

  • Het verrichten van voorbereidende werkzaamheden m.b.t. het bijhouden van de BGT en definieert de technische randvoorwaarden en uitgangspunten
  • Het in dit kader onderhouden van de contacten met leveranciers (gemeentelijke organisatieonderdelen)
  • Controleren van de gerealiseerde producten op volledigheid, betrouwbaarheid en kwaliteit
  •  Beheer, onderhouden optimaliseren van de BGT
  • Je geeft zo nodig functionele aanwijzingen aan de medewerkers
  • Verwerken en terugkoppelen van binnengekomen mutatiemeldingen
  • Mogelijke inzet op de berekeningen Meetbouten Gis (waterpassing), verwerking panoramafoto's, bijhouden parkeerbestanden, BAG-werkzaamheden


Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit vijf clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie, Interne Dienstverlening en Stadsbeheer bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/




 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De aangeboden kandidaat heeft coördinerende ervaring, de kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring op het gebied van werkverdeling en kwaliteitscontrole.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring met de bijhouden van de BGT.
  • Geef in maximaal 1 pagina aan waarom u de meest geschikte kandidaat bent voor deze opdracht.Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.
  • De aangeboden kandidaat is in het bezit van een Hbo diploma Landmeten/Geodesie of gerelateerd.Let op! De kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd.

De Wensen

  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring met applicaties dg DIALOG en MOVE3
  • De aangeboden kandidaat heeft coördinerende ervaring, de kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring op het gebied van werkverdeling en kwaliteitscontrole.
  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring met applicatie QGIS.
  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring met applicatie FME

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox