gemeente Leidschendam-Voorburg
geen max tarief
Zuid-Holland
36 uur per week
01 april 2025
01 juli 2025
Organisatie
Leidschendam-Voorburg is een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. We werken met zo’n 680 mensen aan de gezamenlijke ambitie om ons te ontwikkelen naar een wendbare en sensitieve organisatie. We stellen onze inwoners en maatschappelijke opgaven centraal en zijn een zelfbewuste samenwerkingspartner voor de lokale en regionale partners. We doen dat door verbinding te maken, vertrouwen te geven en verantwoordelijkheid te nemen.
De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. We werken informatie gestuurd, klantgericht en er is veel ruimte voor initiatief. We bieden onze medewerkers de faciliteiten om hybride te werken. Dit maakt het mogelijk om te werken waar en wanneer dat het beste past bij het type werk dat we doen.
Afdeling Bedrijfsvoering
De afdeling Bedrijfsvoering werkt vraaggericht en levert ondersteuning en kwalitatief hoogwaardig en integraal advies aan alle afdelingen binnen de gemeentelijke organisatie. Bedrijfsvoering doet dit om ervoor te zorgen dat de gemeente Leidschendam-Voorburg haar beleidsdoelen haalt binnen de beschikbare middelen en de gestelde kaders. De adviseurs van Bedrijfsvoering zijn onafhankelijk en geven professioneel advies op basis van wet- en regelgeving en bestuurlijke- en organisatiedoelen. De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit zo’n 100 medewerkers.
De opdracht bij Team Financiële Administratie
Je bent tijdelijk inhoudelijk mede eindverantwoordelijk voor de financiële administratie, de functionele aansturing van jouw collega’s en het coördineren van de werkzaamheden binnen de financiële administratie. Hierin werk je nauw samen met twee collega’s die dezelfde rol hebben. Je bent mede verantwoordelijk voor treasury, de gemeentebrede coördinatie van ondersteuning op de technische en proces kant van het P&C product Jaarstukken en je fungeert als verbinder in de financiële keten tussen de administratie en de financieel adviseurs.
Momenteel zijn we als gemeente in de uitvoering beland van het nieuw Financieel Pakket Unit4 ERPx, per 1 januari 2024 zijn we “live”. Doelstelling betreft dat de Jaarstukken 2024 vervaardigd worden (deels) vanuit het ERPx pakket. Je zal een grote rol gaan vervullen in het ondersteunen op het afronden van dit proces. Ervaring met Het Unit4- ERPx systeem en het Key-Userschap daarop is een pré. Verder zal de komende tijd de nadruk komen te liggen op de werkzaamheden betreffende de doorontwikkeling van dit ERPx pakket en het verfijnen van de interne controle op de financiele processen.
Je werkzaamheden zijn verder als volgt:
Competenties
- Georganiseerd en secuur kunnen werken.
- Kwaliteitsgericht.
- Plannen en organiseren.
- Zelfstandigheid.
- Initiatief.
- Samenwerkend.
- Gevoel met cijfers en gemeentelijke administraties.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10A. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox