Gemeente Nijmegen

Senior financieel medewerker uitkeringsadministratie

Gemeente Nijmegen

De opdracht­omschrijving

Team Uitkeringsadministratie is een onderdeel van de afdeling Zorg en Inkomen. Op tijd en accuraat verwerken van de financiële mutaties zorgt voor onder andere rechtmatig verstrekken van de uitkeringen. Dat doen we niet alleen door middel van administratieve taken, maar ook door tijdig uitkeringsgerechtigden (telefonisch) te benaderen.

Verantwoordelijkheden

Als financieel medewerker Uitkeringsadministratie ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het tijdig en juist uitbetalen van de uitkeringen. Je verricht onderzoek met betrekking tot inkomsten van de burger, je rapporteert en verwerkt inkomsten met het oog op een rechtmatige maandelijkse verstrekking van de uitkering. Je signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen, door je senioriteit ben je een vraagbaak voor je collega's. Tot slot heb je contacten met klanten en met in- en externe partners en ben je een vraagbaak voor in- en externe relaties op het
gebied van financieel-administratieve verwerking.

 

De Eisen

  • Aantoonbaar door opleiding en/of werkervaring acterend op hbo- niveau;
  • Aantoonbaar minimaal 5 jaar ervaring sinds 2019 in een soortgelijke rol bij een gemeentelijke overheid;
  • Aantoonbaar ervaring met adviseren van en sparren met collega's;
  • Aantoonbaar minimaal 5 jaar ervaring sinds 2019 met Suite SD;
  • Aantoonbaar op de hoogte van relevante wet- en regelgeving binnen het veld van de sociale zekerheid.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2025 tot en met 31 december 2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met maximaal 4 keer 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. Voeg daarnaast een motivatie toe van maximaal 1/2 A4. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting.)

De Wensen

  • Kennis van de Participatiewet; Geef twee voorbeelden, elk overtuigend voorbeeld scoort 20%.
  • Ervaring met geautomatiseerde financiële systemen. Geef twee voorbeelden, elk overtuigend voorbeeld scoort 15%.
  • Ervaring in gespreksvoering met klanten. Geef twee voorbeelden, elk overtuigend voorbeeld scoort 15%.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox