Gemeente Nijmegen
max €80 per uur
Gelderland
36 uur per week
01 januari 2025
31 december 2025
Team Uitkeringsadministratie is een onderdeel van de afdeling Zorg en Inkomen. Op tijd en accuraat verwerken van de financiële mutaties zorgt voor onder andere rechtmatig verstrekken van de uitkeringen. Dat doen we niet alleen door middel van administratieve taken, maar ook door tijdig uitkeringsgerechtigden (telefonisch) te benaderen.
Verantwoordelijkheden
Als financieel medewerker Uitkeringsadministratie ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het tijdig en juist uitbetalen van de uitkeringen. Je verricht onderzoek met betrekking tot inkomsten van de burger, je rapporteert en verwerkt inkomsten met het oog op een rechtmatige maandelijkse verstrekking van de uitkering. Je signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen, door je senioriteit ben je een vraagbaak voor je collega's. Tot slot heb je contacten met klanten en met in- en externe partners en ben je een vraagbaak voor in- en externe relaties op het
gebied van financieel-administratieve verwerking.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox