Gooise Meren

Senior financieel medewerker jaarrekeningdossier

Gooise Meren

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.

We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.

Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing.

We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.

Opdracht
Voor het uitvoeren van werkzaamheden die leiden tot volledig en juist jaarrekening dossier 2023 zijn wij op zoek naar een ervaren, daadkrachtige, financieel medewerker.  Je bent bekend met het opstellen van de gemeentelijke jaarrekening, in het bijzonder met het opstellen van het balansdossier. Jij gaat er mede voor zorgen dat er een goed onderbouwd jaarrekening ligt, dat voldoet aan de eisen van de gemeentelijke accountant. Je bent een "denker", maar je bent ook klaar om de mouwen op te stropen en aan de slag te gaan! 
Je bent in eerste instantie betrokken bij de werkzaamheden vanuit de financiële administratie/ beheer.  Daarnaast vindt er regelmatig overleg plaats met het team financieel beleid. 

Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau;
2. Minimaal 4 jaar ervaring met het uitvoeren van jaarrekeningwerkzaamheden bij een gemeente van minimaal 50.000 inwoners;
3. Uiterlijk beschikbaar per 15 januari 2024 voor minimaal 32 uur per week.

Competenties
- Je bent pro-actief ingesteld;
- Je bent analitisch en accuraat;
- Je maakt gemakkelijk contact en kunt financiële zaken goed uitleggen;
- Je bent in staat zelfstandig te werken;
- Je kunt goed onder druk werken;
- Je hebt sterke adviesvaardigheden.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau;
  • Minimaal 4 jaar ervaring met het uitvoeren van jaarrekeningwerkzaamheden bij een gemeente van minimaal 50.000 inwoners;
  • Uiterlijk beschikbaar per 15 januari 2024 voor minimaal 32 uur per week.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met het opleveren van balansdossier van een gemeentelijke jaarrekening (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met en kennis van de BBV;
  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van BTW en WKR (benoem dit duidelijk in het cv);

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox