Gemeente 's-Hertogenbosch

Senior financieel beheerder met coördinerende kwaliteiten

Gemeente 's-Hertogenbosch

De opdracht­omschrijving

De afdeling Financiële en Juridische zaken van de sector Stadsontwikkeling zoekt een tijdelijk Senior Financieel Beheerder met coördinerende kwaliteiten die aan de slag gaat met onze administrateurs in de verbeterslag op de AO/IC, de controlemaatregelen en op de optimalisatie van de inrichting van het nieuwe financieel systeem. Daarnaast pak je ook de lead in het kader van de subsidies uitbetalingen, controles en administratie voor de Regio Deal en ESF-subsidies.
De belangrijkste taken in de functie zijn:

  • Kwalitatieve verbeterslag realiseren m.b.t. AO/IC en Unit4 i.s.m. administrateurs
  • Kredietbewaking grootboek/projecten
  • Aansluiten/controle grootboekadministratie met projectadministratie(sub)
  • Voorbereiding voortgangsrapportages
  • Verantwoordelijk voor de inrichting van de administratie van in Unit4
  • Eindcontrole NINA 22-23 afwikkeling
  • Uitbetaling NINA REACT
  • Uitbetaling ESF+ 22-23
  • Tussendeclaratie ARNO 23-25 + start tussencontrole
  • PM 2 sociale inclusie
  • Regio Deal eindverantwoording
  • Regio Deal uitbetalingen augustus 2024

 

Kandidaatomschrijving

Wij zoeken een ervaren financieel beheerder. Je bent resultaatgericht en beschikt over een daadkrachtige, pro-actieve werkhouding met een dienstverlenend karakter.
Verder heb je:

  • Hbo werk- en denkniveau in de richting financiën, bedrijfsadministratie, bedrijfseconomie of vergelijkbaar.
  • Ruime ervaring met financiële administraties en ervaring met financiële informatievoorziening.
  • Ervaring met veelvoorkomende boekhoudprocessen en -applicaties (bijvoorbeeld Key2Finance, Unit4 ERPx, Cognos en/of Microsoft Excel/Acces).
  • Kennis van het BBV en de laatste aanpassingen
  • Aantoonbare kennis van gemeentelijke financiële processen in het fysiek en/of veiligheidsdomein.

 

Interviewplanning

Gesprekken vinden plaats op maandag(middag) 12 augustus 2024.

Toelichting op rooster

Werkdagen en werktijden worden ingevuld in overleg, eventueel met 1 dag thuiswerken na inwerkperiode. Eventuele verlenging is mogelijk.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Opleidingsniveau Hbo werk- en denkniveau in de richting financiën, bedrijfsadministratie, bedrijfseconomie of vergelijkbaar. Dit blijkt uit het CV.
  • Werkervaring Minimaal 5 jaar werkervaring bij een gemeentelijk organisatie in het vakgebied. Dit blijkt uit het CV.
  • Werkervaring Minimaal 6 jaar ervaring met financiële administraties en ervaring met financiële informatievoorziening. Dit blijkt uit het CV.

De Wensen

  • Werkervaring Minimaal 10 jaar werkervaring bij een gemeentelijke organisatie in het vakgebied. Dit blijkt uit het CV.
  • Werkervaring Minimaal 5 jaar recente werkervaring in een coördinerende rol binnen het vakgebied. Dit blijkt uit het CV.
  • Kennis Kennis van het BBV (Besluit Begroting en Verantwoording gemeenten en provincies) en de laatste aanpassingen. Dit blijkt uit het CV.
  • Ervaring Ervaring met veelvoorkomende boekhoudprocessen en -applicaties (bijvoorbeeld Key2Finance, Unit4 ERPx, WebFOCUS, IBM Cognos en/of Microsoft Excel/Acces). Dit blijkt uit het CV.
  • Kennis Aantoonbare kennis van gemeentelijke financiële processen in het fysiek en/of veiligheidsdomein. Dit blijkt uit het CV.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox