gemeente Utrecht

Senior financieel adviseur ruimte

gemeente Utrecht

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
  • Je hebt hbo werk- en denkniveau
  • Minimaal 5 jaar ervaring als senior adviseur / manager van medewerkers Financiën met als belangrijke opgave om de dienstverlening en samenwerking te verbeteren.
  • Dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer de bovenstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie: 1. Naam organisatie: 2. Naam contactpersoon: 3. Afdeling en functie contactpersoon: 4. Telefoonnummer contactpersoon: Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

De Wensen

  • Bij voorkeur heb je een opleiding afgerond in een financieel, economische richting
  • Je hebt ruime ervaring met het (ongevraagd) adviseren van het bestuur, directie
  • Prijs is exclusief BTW en inclusief alle bijkomende kosten. Let op: het maximum uurtarief is: € 115,00 Het met een hoger tarief offreren dan het aangeven maximum leidt tot uitsluiting van verdere deelname
  • Voeg hier je CV toe. Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver. Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit. Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten. .Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.
  • Je hebt minimaal 5, en bij voorkeur meer, jaren werkervaring bij een overheidsinstelling - Minder dan 5 jaar - 5 tot 10 jaar - 10 jaar of meer
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring bij  een overheidsinstelling, bij voorkeur bij een grote gemeente en/of provincie - 100.000+ gemeente of G4 - Kleinere gemeente - Provincie - Andere (semi) overheden - Geen van bovenstaande
  • Je hebt bij minimaal 5 en bij voorkeur meer jaren ervaring in het voeren van adviesgesprekken over verschillende onderwerpen. Geef aan waarmee je ervaring hebt. Let op: meerdere antwoordmogelijkheden - Op het gebied van rechtmatigheid - Op het gebied van doelmatigheid - Op het gebied van risicomanagement - Op het gebied van budgetten - Op het gebied van bedrijfsvoering en bedrijfsvoering processen.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in het werken in verandertrajecten, waarbij je een leidende en coachende rol had in het realiseren van de verandering - Minder dan 3 jaar - 3 tot 5 jaar - 5 tot 10 jaar - 10 jaar of meer
  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht, ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
  • Wat is je telefoonnummer en e-mailadres? Het is mogelijk meerdere contactgegevens op te geven, bij voorkeur ontvangen we de contactgegevens van de aanbieder die de offerte heeft ingediend. We hebben deze gegevens nodig voor het eventuele inplannen van een kennismakingsgesprek en administratieve afhandeling.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit

21 mei 2024 om 09:00

Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Akkoord geen bemiddelaar / bureau

Om de inhuurketen kort en transparant te houden kiezen wij ervoor om alleen direct met de zelfstandige te schakelen en niet met bemiddelende partijen.

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox