ICT Rijk van Nijmegen

Senior Coördinator Servicedesk

ICT Rijk van Nijmegen

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

ICT Rijk van Nijmegen is een regionaal samenwerkingsverband voor het beheer, ontwikkeling en exploitatie van een gestandaardiseerde, geconsolideerde en gecentraliseerde ICT-infrastructuur van gemeenten binnen Rijk van Nijmegen. Het beheerdomein van iRvN is gericht op de Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen en Wijchen. Daarnaast ondersteunen we ook de ODRN en het Werkbedrijf.

De ICT Servicedesk iRvN bestaat uit drie teams: De centrale Servicedesk, de Servicepunten op locatie en het team Logistiek & Mobiel. Met deze drie teams helpen wij dagelijks een kleine 5.400 eindgebruikers met hun werkomgeving. Om onze dienstverlening te verbeteren hebben wij een door-ontwikkelplan gemaakt.


Verantwoordelijkheden

Voor de ICT Servicedesk zijn wij op zoek naar een Senior Coördinator. Deze coördinator zal de huidige coördinator en teamleider Servicedesk ondersteunen. Op dit moment zijn er meerdere verbetervraagstukken en projecten waardoor wij op zoek zijn naar tijdelijke ondersteuning van een energieke en hands-on Senior Coördinator die onze huidige coördinator en teamleider (waar mogelijk aan) te vullen en te implementeren. De focus ligt op communiceren, bewaken en oplossen.

Wij zoeken iemand die direct kan starten in de rol van Senior Coördinator Servicedesk. Je duikt in Topdesk en krijgt meteen een goed overzicht van "what needs to be done", vervolgens organiseer je daadwerkelijke acties met het team. In de overige tijd ben je op zoek naar afwijkingen (goed en fout) en monitort de lopende projecten zowel binnen de Servicedesk als bij overige ICT-projecten.  Wij vragen expliciet iemand die niet alleen coördinerend is op het gebied van meldingen en wijzigingen, maar juist ook de organisatorische kant kan oppakken. Denk hierbij aan bezetting, bewaking, verbeteringen initiëren en implementeren. Iemand die ook de handen uit de mouwen steekt en actief meewerkt.


availability
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-08-2023, of uiterlijk 01-09-2023, tot en met 29-02-2024 voor 36 - 40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbaar minimaal 2 jaar recente ervaring met Topdesk of een vergelijkbaar servicemanagement systeem;
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-08-2023, of uiterlijk 01-09-2023, tot en met 29-02-2024 voor 36 - 40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Aantoonbaar werk- en denkniveau op minimaal hbo- niveau;
  • Aantoonbaar minimaal 3 jaar recente ervaring met het coördineren van een Skilled Servicedesk binnen een organisatie met 3000+ eindgebruikers;
  • Aantoonbaar recente ervaring binnen een gemeente of aan gemeenten gelieerde werkorganisatie;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Geef minimaal 1 overtuigend voorbeeld waaruit blijkt dat je kennis van en ervaring hebt met incidentmanagement op ICT-gebied;
  • Geef minimaal 1 overtuigend voorbeeld waaruit blijkt dat je kennis van en ervaring hebt met Topdesk of een ander servicemanagement systeem;
  • Geef minimaal 1 overtuigend voorbeeld waaruit blijkt dat je ervaring hebt met coördinerende werkzaamheden;
  • Geef minimaal 1 overtuigend voorbeeld waaruit blijkt dat je ervaring hebt met het verbeteren en standaardiseren van processen en uitwerken van werkbeschrijvingen.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox