De Bilt

Senior boekhouder

De Bilt

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken. 

De opdracht
Je gaat meewerken aan de inrichting en implementatie van het nieuwe financiële systeem IFinanciën van PingRoccade. Dit systeem is nieuw voor de organisatie. Je kijkt samen met collega’s hoe de gemeente De Bilt de administratieve processen en het rekenschema zo optimaal mogelijk kan inrichten. Je geeft trainingen aan medewerkers voor het werken met het nieuwe financiële systeem.

Je geeft adviezen over:

  • Inrichting van het proces bestellen tot betalen
  • Inrichting projecten administratie
  • Inrichten subsidie administraties
  • Inrichting rekenschema
  • Toevoegen prestatieverklaring
  • Gebruik en inrichting van de financiële informatie ten behoeve van budgethouders
  • Maken liquiditeitsprognose

Nadat de inrichting is gekozen help je bij de implementatie, verzorg je trainingen en maak je beschrijvingen van werkinstructies en werkafspraken.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Afgeronde opleiding minimaal HBO-bachelor niveau in de richting van accountancy of SPD;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als boekhouder met verantwoordelijkheid voor de inrichting en de gehele uitvoering van de administratie in een gemeentelijke organisatie;
  • Uiterlijk beschikbaar per 20 januari 2025 voor minimaal 20 uur per week;

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als senior administratief medewerker/ medewerker grootboek/boekhouder in gemeentelijke organisaties waarbij ervaring met jaarafsluiting en het opstellen van balansdossiers uit het CV blijkt;
  • Aantoonbare werkervaring met het BBV (Besluit Begroting en Verantwoording), Benoem waar dit is opgedaan;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met IFinanciën (sap);
  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met de inrichting van Financiële administratie.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox