gemeente Utrecht

Senior adresonderzoeker burgerzaken

gemeente Utrecht

De opdracht­omschrijving

Utrecht heeft jou nodig!

Burgerzaken is de beheerder van identiteiten, expert in persoonsinformatie en het kloppend hart van de Utrechtse dienstverlening. De afdeling is een proactieve en klantgerichte organisatie, die binnen de kaders van wet- en regelgeving,  producten en diensten op een innovatieve en kwalitatief hoogwaardige wijze verlenen met enthousiaste en deskundige medewerkers. Het team Adresonderzoek, onderdeel van Burgerzaken, heeft als belangrijkste taak dat de BRP op orde is. Oftewel: de juiste persoon op het juiste adres staat ingeschreven. De functie maakt onderdeel uit van het team Kennis en Kwaliteit van de afdeling Burgerzaken, dat bestaat uit (senior) adresonderzoekers, vakspecialisten Burgerzaken, juristen en beleidsmedewerkers.

Opdrachtomschrijving

Het opstarten en beoordelen van aanvragen briefadressen en verhuizingen; Het analyseren en beoordelen van de verlengingen briefadressen en verhuizingen; Het opstellen en versturen van (standaard)brieven, voornemens en besluiten; Het opstarten, uitvoeren en beëindigen van adresonderzoeken in Key 2 Burgerzaken; Analyseren en rapporteren van signalen omtrent juistheid van BRP gegeven; Onderzoek doen naar juiste adresgegevens van inwoners, waarbij gebruik gemaakt wordt van deskresearch, maar huisbezoek ook onderdeel kan zijn.

Jij:

Je bent in staat problemen te signaleren, op te sporen en hiervan de mogelijke oorzaken te onderzoeken. Je kan resultaatgericht werken aan de hand van concrete doelen. Daarnaast vind je het leuk om in een team te werken en zo een bijdrage te leveren aan een gezamenlijk resultaat. Ook sta je stevig in jouw schoenen en schrik je niet van verbale agressie. Tot slot houd je van veelvuldig klantcontact en ben je in staat om verschillende gesprekstechnieken toe te passen.

Als gemeente Utrecht geloven wij dat een diverse organisatie zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven wij ernaar om een zo’n inclusief mogelijke organisatie te zijn. Ben je benieuwd hoe wij dat doen?  Lees dat op deze pagina. 

Goed om te weten:
Het opvragen van referenties kan in een latere fase onderdeel zijn van de procedure.

De weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag bepaalt de rangorde van de offertes op basis van prijs en kwaliteit. Hierbij hanteren we een weging van circa 25% voor het geoffreerde tarief. De kwaliteit voor circa 75%.
Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden. 
 
Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen. 

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd. 
 
De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beëindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend. 
 

De Eisen

  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
  • De kandidaat beschikt over minimaal mbo werk- en denkniveau
  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring in het vakgebied van Burgerzaken Adresonderzoek.
  • De kandidaat heeft ervaring met het werken in Key2 Burgerzaken
  • De kandidaat heeft uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift.
  • Ik bevestig dat ik de bovenstaande vragen naar waarheid heb ingevuld.
  • Is de kandidaat een zzp’er en wordt deze rechtstreeks voorgesteld (zonder bemiddeling door een bureau)?

De Wensen

  • Voeg hier je CV toe. Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver. Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit. Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten. Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.
  • Prijs is exclusief BTW en inclusief alle bijkomende kosten. Let op: het maximum uurtarief is: € 75,- Het met een hoger tarief offreren dan het aangeven maximum leidt tot uitsluiting van verdere deelname
  • De kandidaat heeft ervaring met het beoordelen en verwerken van de aanvragen briefadressen en verhuizingen. Let op: deze ervaring, zowel met briefadressen als met verhuizingen, moet duidelijk zichtbaar zijn op het CV.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox