GEM Crailo

Secretaris kwaliteitsteam crailo

GEM Crailo

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeenten Gooise Meren, Hilversum en Laren hebben gekozen voor een gezamenlijke en integrale ontwikkeling van het plangebied Crailo. Voor de uitvoering van de ontwikkeling is GEM Crailo BV opgericht. Doelstelling is om een samenhangend en onderscheidend woon- en werkgebied te realiseren met 590 woningen en circa 5 hectare bedrijvigheid met hoge ambities op het gebied van biodiversiteit, mobiliteit en energie. Voor het realiseren van deze gebiedsontwikkeling is GEM Crailo op zoek naar een projectleider gebiedsontwikkeling.

Opdracht
GEM Crailo heeft een zelfstandig functionerend Kwaliteitsteam. Dit kwaliteitsteam heeft als taak er op toe te zien dat (bij de uitvoering van projecten) op een goede manier uitwerking wordt gegeven aan de ruimtelijke kwaliteitsambities en kaders van het Beeldkwaliteitplan Buurtschap Crailo.
Het kwaliteitsteam brengt daarvoor gevraagd schriftelijke adviezen uit over voorlopige ontwerpen (VO), definitieve ontwerpen (DO) en (principe/vooroverleg) aanvragen omgevingsvergunning voor bouwen alsmede omgevingsvergunningen voor binnenplans afwijken en werken en werkzaamheden waarbij de ruimtelijke kwaliteit onderdeel is van het afwegingskader.

Voor dit kwaliteitsteam is GEM Crailo op zoek naar een secretaris. De secretaris is het eerste aanspeekpunt voor het kwaliteitsteam. Hij of zij vervult – onder regie van de voorzitter – in ieder geval de volgende taken: bewaken van het proces, opstellen van de agenda en notulen, maken van afspraken met bezoekers, afhandelen van de advisering van het kwaliteitsteam, de interne dossiervorming binnen de GEM Crailo, het opstellen van het jaarverslag en organiseren van evaluatiegesprekken.

 Competenties
- Accuraat

- Goede schriftelijke en taalkundige vaardigheden

- Goede communicatieve- en sociale vaardigheden

- Organisatorisch sterk

- Administratief sterk

Indexering tarief
Bij goed functioneren kan in gezamenlijk overleg met beide partijen eventueel een marktconforme indexering plaatsvinden – passend bij het bedrijfsbeleid van beide partijen - op basis van de jaarmutatie van een indexcijfer dat aansluit bij de aard van de functie. Indexering kan maximaal 1 keer per jaar plaatsvinden en tevens pas na 12 contractmaanden.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal wo bachelor of wo master niveau in de richting van architectuur, architectuurgeschiedenis en/of stedenbouw;
  • Aantoonbare werkervaring in een commissie of team voor ruimtelijke kwaliteit, bijvoorbeeld als lid of secretaris;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met het zorgvuldig organiseren en administreren van bijeenkomsten met de bijkomende documentatie in het kader van advisering van aanvragers en besluitvormers.
  • Aantoonbare werkervaring met het op een objectieve en duidelijke wijze op schrift vastleggen van mondeling gegeven adviezen in het kader van ruimtelijke kwaliteit;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een commissie of team voor ruimtelijke kwaliteit, bijvoorbeeld als lid of secretaris; in de afgelopen 10 jaar;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox