Gemeente Utrechtse Heuvelrug

Secretaris commissie bezwaarschriften

Gemeente Utrechtse Heuvelrug

  • geen max tarief

  • Gelderland

  • 20 uur per week

  • Juridisch
  • 27 september 2021

  • 31 december 2021

De opdracht­omschrijving


De functie
Voor het team Strategie & Advies bij het thema Koers zoeken wij voor 20 uur per week:

Secretaris commissie bezwaarschriften

Wat ga je doen? * Coördinatie bezwaarschriften * voorbereiding hoorzittingen * opstellen conceptadviezen * advisering voorzitter en de commissieleden

Wat heb je in huis? * Kennis van en ruime ervaring met secretariaat commissie bezwaarschriften * Kennis van en ruime ervaring met bestuursrecht, sociaal domein, omgevingsrecht, handhaving, APV en Wob. * Ruime ervaring met werkzaamheden binnen  gemeentelijke organisatie * Universitaire opleiding Nederlands recht

Competenties > wordt tijdens het gesprek getoetst * Proactief  * Gevoel voor werken in een politiek-bestuurlijke omgeving * Planmatig werken en schrijven * Schakelt makkelijk in stijlen van communiceren en adviseren zodat je gesprekken kan beïnvloeden en soepel kan afstemmen op verschillende gesprekspartners. * Vindt de weg snel in de organisatie * Hands on * Werkt zowel zelfstandig als in samenwerking met anderen aan resultaten

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kandidaat heeft kennis van en ervaring als secretaris commissie bezwaarschriften in de afgelopen 5 jaar
  • Kandidaat beschikt over een HBO+/Universitaire opleiding bij voorkeur richting Rechten
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring binnen de gemeentelijke organisatie in de afgelopen 5 jaar
  • Kandidaat heeft kennis van en ervaring met bestuursrecht in de afgelopen 5 jaar
  • Kandidaat heeft kennis van en ervaring met sociaal domein in de afgelopen 5 jaar
  • Kandidaat heeft kennis van en ruime met omgevingsrecht in de afgelopen 5 jaar

De Wensen

  • Kandidaat heeft kennis van en ervaring met APV
  • Kandidaat heeft kennis van en ervaring met bestuursrechtelijke handhaving
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring binnen de gemeentelijke organisatie in de afgelopen 5 jaar
  • In een gesprek wordt getoetst in hoeverre de kandidaat voldoet aan de beschreven competenties en persoonskenmerken : Proactief  Gevoel voor werken in een politiek-bestuurlijke omgeving Planmatig werken en schrijven Schakelt makkelijk in stijlen van communiceren en adviseren zodat je gesprekken kan beïnvloeden en soepel kan afstemmen op verschillende gesprekspartners. Vindt de weg snel in de organisatie Hands on Werkt zowel zelfstandig als in samenwerking met anderen aan resultaten

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox