Gemeente Olst-Wijhe

Secretaris commissie bezwaarschriften

Gemeente Olst-Wijhe

  • geen max tarief

  • Overijssel

  • 1 uur per week

  • Juridisch
  • 10 september 2024

  • 09 september 2025

De opdracht­omschrijving

Organiseer jij graag de hoorzittingen van de commissie bezwaarschiften? Ben jij sterk in het opstellen van de adviezen van de commissie bezwaarschriften? Ben jij onze secretaris commissie bezwaarschriften bij afwezigheid van onze secretaris commissie bezwaarschriften?  
De gemeente Olst-Wijhe zoekt een

Secretaris commissie bezwaarschriften
                    Oproepbasis


Duur opdracht: voor de duur van één jaar met optie tot verlenging 2 keer 1 jaar.
Wanneer: bij afwezigheid van onze secretaris commissie bezwaarschriften         


Soms is een inwoner het niet eens met een besluit van onze gemeente en start een bezwarenprocedure. Als secretaris vervul jij daarin een belangrijke rol. Jij zorgt ervoor dat deze bezwaarschriften tijdig en deskundig behandeld worden.

Wat ga je doen? 
Bij afwezigheid van onze secretaris commissie bezwaarschriften word jij ingezet als secretaris commissie bezwaarschriften:   

  • Organisatie van de hoorzittingen van de commissie bezwaarschriften;
  • Afstemming met de voorzitter van de commissie en het fungeren als contactpersoon voor de overige leden;
  • Het bijwonen van de hoorzittingen van de commissie bezwaarschriften;
  • Het opstellen van de adviezen namens de commissie bezwaarschriften.


Wie zoeken wij?

  • Je hebt een juridische achtergrond (HBO- of WO-diploma);
  • Je hebt enige jaren werkervaring, bij voorkeur bij een gemeente in een vergelijkbare functie;
  • Je communiceert gemakkelijk en werkt proactief;
  • Je bent 10 september van 15.00 – 18.00 uur beschikbaar voor een zitting;
  • Onze hoorzittingen vinden plaats op dinsdagmiddag van 15.00 – 18.00 uur. Wij zoeken iemand die op oproepbasis beschikbaar is op deze dag en tijd.  

 

De Eisen

  • Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding in juridische richting.
  • Op CV aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Kandidaat is 10 september van 15.00 – 18.00 uur beschikbaar voor een zitting
  • De hoorzittingen vinden plaats op dinsdagmiddag van 15.00 – 18.00 uur. Kandidaat moet op oproepbasis beschikbaar zijn op deze dag en tijd.
  • Indien van toepassing: Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan. Indien blijkt dat dit criterium niet naar waarheid is ingevuld wordt de opdracht per direct beëindigd.

De Wensen

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - communicatief vermogen, zowel mondeling als schriftelijk - proactief; - organiserend vermogen - zorgvuldig
  • Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde WO opleiding in juridische richting.
  • Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • Op CV aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie binnen een gemeentelijke organisatie
  • De gesprekken worden afhankelijk van het aanbod onder voorbehoud gepland op 6 augustus 2024 tussen 14:00 en 16:00 uur. Hier graag rekening mee houden. Let op! Gelet op de vakantieperiode is de gespreksdatum mogelijk nog onderhevig aan verandering.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox