Gemeente Pijnacker Nootdorp
geen max tarief
Zuid-Holland
20 uur per week
15 augustus 2022
15 november 2022
Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.
De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.
De afdeling Ruimte, Belastingen en Gegevensbeheer bestaat uit een stafbureau en twee teams, te weten Ruimte, Belastingen en Gegevensbeheer. De secretaris Commissie Behandeling Bezwaarschriften maakt onderdeel uit van het stafbureau, dat onder directe aansturing staat van het afdelingshoofd.
Opdracht
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is op zoek naar een secretaris Commissie Behandeling Bezwaarschriften. Als secretaris bereid je de commissiezitting inhoudelijk voor en treed je in de zitting op als secretaris. Dit doe je samen met je collega-secretaris en administratief medewerker. Je stelt de adviezen op voor de Commissie Behandeling Bezwaarschriften. Je onderhoudt contacten tussen de commissie, vakafdeling en partijen. Ook ondersteun je de commissie bij het uitbrengen van adviezen en bewaak je de voortgang van de bezwaarprocedures. De commissievergaderingen vinden in de regel fysiek op dinsdag- of donderdagavond plaats, éénmaal in de twee weken. In de afgelopen twee jaar zijn veel vergaderingen als gevolg van Corona digitaal gehouden. Jouw collega-secretaris en jij vervullen bij toerbeurt de rol van secretaris tijdens de zittingen.
Kennis/ervaring
Het volgende is op jou van toepassing:
Vereisten / knock-outcriteria
1. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);
2. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
3. Uiterlijk per 1 september 2022 beschikbaar voor minimaal 16 uur per week gedurende de gehele inhuurperiode inclusief verlengingsopties;
Gunningscriteria (weging)
4. Afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van “Rechten” (20 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als jurist bij een gemeentelijke organisatie (25 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als jurist voor een gemeentelijke bezwaarschriftencommissie (30 punten);
7. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase. De eerste beoordelingsfase wordt door Flextender uitgevoerd.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria door de opdrachtgever. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
- Communicatief;
- Omgevingsbewust;
- Samenwerkingsgericht;
- Zorgvuldig
- Analytisch;
- Proactief.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht €2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 19 augustus 2022 van 09.00 tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 18 augustus 2022 voor 16.00 uur bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
‘Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 9 augustus 2022, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 11 augustus 2022 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen.
Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 15 augustus 2022, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox