Gemeente Land van Cuijk

Secretaris bezwaarschriften en klachtencoördinatie

Gemeente Land van Cuijk

  • max €90 per uur

  • Noord-Brabant

  • 24 uur per week

  • Juridisch
  • 15 september 2024

  • 31 december 2024

De opdracht­omschrijving

Gewenste situatie
Realiseren van voldoende kwalitatieve en kwantitatieve bezetting om de bezwaarafhandeling en klachten-coördinatie adequaat te kunnen afhandelen.
Huidige situatie
Op dit moment is er te weinig capaciteit beschikbaar om het aantal bezwaren en klachten tijdig af te handelen.
Het secretariaat bezwaarschriften en klachtencoördinatie maakt onderdeel uit van het cluster juridische zaken, waar twee secretarissen voor de bezwaarschriften en klachtencoördinatie werkzaam zijn, alsmede een vijftal juridisch adviseurs.
Het team wordt ondersteund door twee juridisch medewerkers.

Kandidaatomschrijving

Wat wordt gevraagd
We zijn op zoek naar een HBO/WO juridisch geschoolde kandidaat met minimaal 3 jaar ervaring gedurende de afgelopen 5 jaar.

Interviewplanning

Begin september

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • HBO/WO juridische opleiding.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring.
  • Ervaring met werken bij een gemeente.

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox