Gemeente Borger-Odoorn
geen max tarief
Drenthe
32 uur per week
01 juli 2025
31 december 2025
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor het beheren van zowel de fysieke als digitale documentstromen binnen de organisatie, wat betekent dat zij zorgdraagt voor alle inkomende, interne en uitgaande documenten, of deze nu via de post of per e-mail binnenkomen.
Voor de inkomende fysieke post en e-mails beoordeelt team Div (Digitale Informatievoorziening) eerst de binnengekomen stukken, waarna fysieke documenten worden gescand en e-mails worden opgeslagen. Vervolgens worden de documenten geregistreerd in het Medewerkerportaal (Zaaksysteem) of doorgestuurd naar de juiste vakapplicatie voor verdere verwerking.
Bij uitgaande post worden, indien nodig, de documenten samengevoegd en daarna geprint. De documenten worden vervolgens verzendklaar gemaakt, waarna de taak wordt afgerond door de verzenddatum vast te leggen. Op deze manier zorgt Div ervoor dat alle documentstromen efficiënt en overzichtelijk verlopen.
Taken
Wat verwachten we van jou?
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox