Gemeente Borger-Odoorn

Registrator

Gemeente Borger-Odoorn

De opdracht­omschrijving

Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor het beheren van zowel de fysieke als digitale documentstromen binnen de organisatie, wat betekent dat zij zorgdraagt voor alle inkomende, interne en uitgaande documenten, of deze nu via de post of per e-mail binnenkomen. 

Voor de inkomende fysieke post en e-mails beoordeelt team Div (Digitale Informatievoorziening) eerst de binnengekomen stukken, waarna fysieke documenten worden gescand en e-mails worden opgeslagen. Vervolgens worden de documenten geregistreerd in het Medewerkerportaal (Zaaksysteem) of doorgestuurd naar de juiste vakapplicatie voor verdere verwerking. 

Bij uitgaande post worden, indien nodig, de documenten samengevoegd en daarna geprint. De documenten worden vervolgens verzendklaar gemaakt, waarna de taak wordt afgerond door de verzenddatum vast te leggen. Op deze manier zorgt Div ervoor dat alle documentstromen efficiënt en overzichtelijk verlopen. 

Taken

  • Het beoordelen van inkomende fysieke post en e-mails
  • Registreren van de documenten in het zaaksysteem (of doorsturen naar de juiste vakapplicatie voor verdere verwerking) 
  • Toekennen juiste metadatering aan de stukken.
  • Inscannen van de inkomende fysieke post
  • Het verzendklaar maken van uitgaande post
  • Is op de hoogte van processen en ontwikkelingen binnen de organisatie.

Wat verwachten we van jou?

  • Maandag t/m donderdag (uiterlijk om 8.30 uur starten)
  • Je bent digitaal vaardig
  • Je kunt snel de essentie uit een brief halen.
  • Je bent technisch onderlegd

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat heeft MBO werk en denk niveau
  • Kandidaat heeft ervaring in een soort gelijke functie
  • Kandidaat moet 18juni beschikbaar zijn voor een gesprek!
  • Als leverancier/zzp'er zorg je ervoor dat de VOG uiterlijk binnen 28 dagen na aanvang opdracht aan het opdrachtdossier op de inhuurdesk is toegevoegd.

De Wensen

  • Kandidaat heeft gemeentelijke ervaring
  • Kandidaat heeft gemeentelijke ervaring
  • Kandidaat heeft ervaring in een soort gelijke functie, dit moet blijken uit het CV
  • De voorgestelde kandidaat is:

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
11 juni 2025 om 08:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox