Gemeente Arnhem

Regisseur werk en inkomen

Gemeente Arnhem

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Achtergrond:

Vanuit het cluster Werk en Inkomen is onze missie om, samen met onze partners in de stad, zoveel mogelijk Arnhemmers richting betaald werk te helpen en daarmee bij te dragen aan het bestrijden van armoede in onze stad en het dichterbij brengen van een inclusieve samenleving. In de uitvoering van onze opgave stellen we de inwoner centraal en gaan wij integraal werken in gebiedsteams. Integraal kijken naar de leefwereld van onze inwoners is een van de uitgangspunten en vraagt om een gecombineerde inzet van meerdere disciplines en medewerkers per gebied.

Opdracht:

Als regisseur ben jij hét centrale aanspreekpunt voor de burger. Op basis van een diagnose op doel- en rechtmatigheid stel je samen met de inwoner een integraal interventieplan op met als primaire doel de inwoner aan werk te helpen. Je voert intake gesprekken met de burger en maakt hierbij een inschatting van de vorm van inkomensondersteuning die nodig is en in het interventieplan beschrijf je de stappen die nodig zijn om aan het werk te komen. De stappen stem je af in nauwe samenwerking met de inwoner, je collega's en keten- en samenwerkingspartners, maar als regisseur ben jij verantwoordelijk voor de voortgang van jouw eigen caseload en monitort je de door jou ingezette ondersteuning en stuur je bij indien nodig.
Je verricht je werkzaamheden in het brede kader van het sociaal domein. De complexe aard van de situaties waarin inwoners kunnen verkeren, maakt dat je een belangrijke rol speelt in het speelveld met verschillende belangen. Hierbij zorg jij ervoor dat de belangen van de inwoner worden afgewogen en waar mogelijk in lijn brengt met doelstellingen van participatie, re-integratie en wet- en regelgeving. Als het nodig is zet je een maatregelweging in.

 


Verantwoordelijkheden

Regie nemen in het W&I proces 

Samenwerken met externe partners

 


availability
De kandidaat is inzetbaar vanaf z.s.m. ( in ieder geval vanaf 29 januari ) tot en met 29 juli 2024 voor 32-36 uur per week. Gezien de aard van het werk is fysieke beschikbaarheid van minimaal 50% een vereiste. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf z.s.m. ( in ieder geval vanaf 29 januari ) tot en met 29 juli 2024 voor 32-36 uur per week. Gezien de aard van het werk is fysieke beschikbaarheid van minimaal 50% een vereiste. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven.
  • Eis 2. Opleiding (minimale opleiding): Bachelor (hbo) werk- en denkniveau. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.
  • Eis 3. Gevraagde werkervaring: Minimaal 2 jaar relevante werkervaring opgedaan in de afgelopen 7 jaar. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).
  • Kandidaat is beschikbaar voor een gesprek op 17 januari tussen 13.00-17.00 uur.
  • Eis 5. Hierbij verklaar ik akkoord te gaan met opdracht specifieke voorwaarden. Zie bijlage OSV Gemeente Arnhem. Tevens ga ik ook akkoord met de algemene voorwaarden van broker Headfirst (www.headfirst.nl).
  • Eis 4. Vereiste (gedragscompetenties) en vaardigheden: Methodisch, planmatig, georganiseerd en resultaatgericht. Jij hebt een integrale kijk op het proces van werk, inkomen, armoede en schulden en bent het centrale aanspreekpunt voor de inwoner. Doordat je weet wat het inhoudt om regie te pakken en hierop te sturen zorg je ervoor dat de inwoner het juiste spoor bewandeld wat leidt om naar werk te komen. Dit doe je samen met onze ketenpartners. Je houdt overzicht op het totale proces en kan goed delegeren. Je hebt een daadkrachtige houding en daarnaast bent in staat de inwoner te wijzen op het nemen van eigen verantwoordelijkheid en regie. Dit alles zet je in om inwoners aan het werk te krijgen. Je weet op een creatieve manier maatwerk te leveren binnen de diversiteit van je caseload en de juiste interventies toe te passen. Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.

De Wensen

  • Wens 1. Opleiding (minimale opleiding): Een afgeronde HBO opleiding, zoals Social werk, P&O, Maatschappelijke dienstverlening. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
  • Wens 2. Minimale werkervaring: Relevante en recente werkervaring opgedaan met Suite. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
  • Wens 3. Kennis: Kennis van het sociale zekerheidstelsel en de sociale kaart van Arnhem. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox