Provincie Noord-Brabant

Regionaal accountmanager midden-brabant

Provincie Noord-Brabant

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Ervaring met het invullen van een schakelrol Kandidaat beschikt over meerjarige ervaring met het invullen van een schakelrol in een politiek bestuurlijke context tussen een interne organisatie en externe stakeholders, bij voorkeur binnen een overheidsinstantie met minimaal 500FTE. Dit blijkt uit CV.
  • Opleiding Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur op het gebied van bestuurskunde of aanrakende richting. Dit blijkt uit CV.
  • Ervaring samenwerken Kandidaat beschikt over meerjarige ervaring met het direct samenwerken met bestuurders, directeuren, managers en (beleids-)medewerkers. Dit blijkt uit CV.
  • Minimale werkervaring. Meerjarige ervaring in soortgelijke schakelfunctie tussen bestuur, directie en regionale stakeholders. Min. 5 jaar, ervaring met werken binnen een overheidsinstantie. Min. 3 jaar, ervaring met werken in poltiek-bestuurlijke context. Dit blijkt uit het CV.
  • Overige eisen. Minimaal tot einde opdracht beschikbaar en voor minimaal 24 uur per week. Dit blijkt uit CV.

De Wensen

  • Ervaring met het invullen van een schakelrol. Kandidaat beschikt over meerjarige ervaring met het invullen van een schakelrol in een politiek bestuurlijke context tussen een interne organisatie en externe stakeholders, bij voorkeur binnen een overheidsinstantie met minimaal 500FTE. Dit blijkt uit CV.
  • Opleiding Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur op het gebied van bestuurskunde of aanrakende richting. Dit blijkt uit CV.
  • Ervaring samenwerken Kandidaat beschikt over meerjarige ervaring met het direct samenwerken met bestuurders, directeuren, managers en (beleids-)medewerkers. Dit blijkt uit CV.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het sollicitatiegesprek zijn de laatste (maximaal) 25 punten toe te kennen. Deze 25 punten worden als volgt verdeeld: 1) De zienswijze en visie op de betreffende functie/werkzaamheden, gerelateerd aan eigen ervaring en visie provincie: maximaal 10 punten. 2) Match met het team (voldoende complementair in kennis en samenwerking): maximaal 5 punten. 3) Competenties zoals verbindend, doortastend, vernieuwend, betrouwbaar maximaal 10 punten (denk hierbij ook aan goede voorbereiding, motivatie, pro-activiteit, kennis van de provinciale werkzaamheden en actualiteiten). Bij de provincie gaan we uit van het BYOD (Bring Your Own Device) principe. We vragen een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op van de kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund. Dit is onderdeel van de selectieprocedure en een knock-out criteria. We vragen deze bij voorkeur te overleggen voorafgaand aan de eerste werkdag maar in ieder geval uiterlijk binnen één maand nadien. Hiervoor stuurt de provincie u na de definitieve gunning een link op uw persoonlijk e-mailadres.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten