Stedin Groep

Recruitment Marketeer a.i.

Stedin Groep

De opdracht­omschrijving

 

 

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.

Bij Stedin zitten we midden in de energietransitie en werken we aan de wereld van morgen. Er zijn kleinere uitdagingen. De krappe arbeidsmarkt vraagt om een andere aanpak om op te vallen tussen alle andere vacatures: creatief, onderscheidend, prikkelend. En laat dat als recruitment marketeer net jouw superkracht zijn. Genoeg te doen bij Stedin, doe je mee?

Jij zet Stedin vacatures in de spotlight: zo ziet jouw werkdag als recruitment marketeer bij Stedin eruit
Vandaag werk je op kantoor in Rotterdam. Na een heerlijke kop koffie (of thee) die je in gebarentaal bij onze ‘gebarista’ (slechthorende barista) hebt besteld, start je jouw dag met het wekelijkse overleg van het recruitment team. Handig, want zo weet je wat er speelt en krijg je inzicht in de wervingsbehoefte. De recruiters kunnen jouw hulp gebruiken met doelgroepgerichte vacatureteksten. Je gaat voor ze aan de slag met templates en persona’s.

Na het overleg duik je in Google Analytics om te zien hoe het met je job marketing campagnes staat. Zo ben je straks goed voorbereid voor je afspraak met je externe partner met wie je de resultaten doorneemt. Ook wil je je plannen voor een nieuwe en creatieve doelgroepcampagne voorleggen.

Tijd voor een pauze! Lunchen doe je in het bedrijfsrestaurant op de 18e verdieping, zo geniet je tijdens je eigen of verse lunch van het uitzicht over heel Rotterdam. Of je loopt de stad in voor een wandeling. Na de lunch heb je een afspraak met Shannon, jouw recruitment marketing collega. Samen bespreek je hoe je de werken bij Stedin social media (die jullie beheren) als platform gaat gebruiken voor verhalen van medewerkers, onderwerpen als diversiteit en inclusie en het versterken van het werkgeversmerk. Eind van de middag zitten jullie samen met Sanne, employer branding specialist, om jullie social media successen en verbeteringen voor de werkenbij-site te bespreken.

Je sluit de dag af met het doornemen van je agenda van morgen. Dan maak je op locatie een nieuwe promovideo, zin in! Je sluit je laptop af en binnen enkele stappen sta je op station Blaak, zo ben je lekker snel weer thuis.

 

Jouw toegevoegde waarde in een notendop?

  • Creatieve job marketing en doelgroep campagnes,

  • aantrekkelijke (visuele) content & blogs,

  • doelgroepgerichte vacatureteksten,

  • en het optimaal benutten van onze eigen social media kanalen.


Zo draag jij als recruitment marketeer bij aan kwalitatieve sollicitaties (en daar zijn onze recruiters erg blij mee!).

 

Jouw sterke punten. Worden wij blij van.

Jouw motto: lef en durf. Jouw plannen bestaan niet alleen op papier, jij zet ze om in actie. Met jouw energie en creativiteit neem je collega’s mee, enthousiasmeer en activeer je ze. Gebaande paden? Blijf jij niet persé op. Juist zo voeg jij echt waarde toe. En daar word je blij van. Je werkt graag samen en collega’s ook met jou. Moeten er beslissingen genomen worden? Dan hak jij de knoop door.  

Wat jou verder onze nieuwe (ideale) recruitment marketeer maakt?

  • Je hebt hbo werk- en denkniveau.

  • Job marketing en doelgroepcampagnes zet jij in een handomdraai op dankzij jouw (minimaal 3 jaar) ervaring in online / recruitment marketing.

  • Social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, etc) zijn jouw domein.

  • Kennis van de arbeidsmarkt en doelgroep: jij weet wat er leeft om de doelgroep te bereiken.

  • Meten is weten. Jij vindt je weg in Google Analytics en Google Tag Manager.

  • Standaard teksten zijn voor jou een absolute no go, met jouw creatieve schrijfvaardigheden zorg jij voor aansprekende (vacature)teksten & blogs.

The sky is the limit. Heb je ook CMS en/of SEO ervaring? Dan kun je jouw recruitment marketing magie ook inzetten op onze werkenbij-site. 

Goed om te weten: Bij Stedin hebben we genoeg te doen. Daarom is deze rol voor minimaal 32 uur beschikbaar. Nog meer uit je rol halen? 40 uur werken is ook bespreekbaar!

 

Een goed team. Daar hoor je bij.

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van het recruitment team. Een team van 25 collega’s (recruiters en een recruitment marketeer) met een mix van verschillende expertises, leeftijden, achtergronden en persoonlijkheden. Maar wel met een gezamenlijke passie voor recruitment. Heb je een sparringpartner nodig? Bij recruitment vind je ‘m. En er wordt genoeg gelachen, daar hoef je je niet druk om te maken. Het is een team waarop en waarmee je kunt bouwen. Het is een hechte club die barst van de energie en jou gelijk welkom laat voelen. Dus of je nu van borduren, skydiven, klussen, koken of Franstalige muziek houdt, je bent van harte welkom! 

HR is nog volop in ontwikkeling. Er heerst een goede dynamiek met collega’s die samen een vernieuwingsslag willen maken. Dat kent natuurlijk zijn uitdagingen, maar het uitzicht is nog veel mooier. Want dankzij ons werk, is Stedin straks nog meer klaar voor alle grote veranderingen die komen.

De Eisen

  • - Akkoord procedure en (broker) voorwaarden - Tariefindexatie is niet toegestaan - Na 1040 uur kan de kandidaat eventueel kosteloos worden overgenomen door Stedin - Indien er sprake is van een deta-vastconstructie dien je de salarisindicatie van de kandidaat te vermelden en eventuele secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Kandidaat dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift, een aanbieding op deze aanvraag is hierbij een akkoordverklaring
  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare hbo werk- en denkniveau.
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Recruitment Marketeer
  • Het CV is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.
  • (INDIEN DETA-VAST) Indien je een kandidaat aanmeld voor de deta-vastconstructie dien je onderstaande gegevens van de kandidaat in het CV te vermelden. Let op: staan deze gegevens niet in het CV vermeld, wordt de kandidaat afgewezen. - salarisindicatie - eventuele secundaire arbeidsvoorwaarden - akkoordverklaring kosteloos overname na 1040 uur - het privé e-mailadres van de kandidaat m.b.t. de aanvraag v.h. online assessment - referenties (naam, functie en contactgegevens referent)
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat heeft ervaring met Google Analtics en Google Tag Manager
  • Via welke broker dient de opdracht te lopen in het geval van gunning?
  • (ALLEEN BIJ KEUZE TUSSEN DETA-VAST EN DETACHERING) Via welke inleen-constructie wordt de kandidaat aangemeld? - Deta-vast (0 punten) - Detachering (0 punten)
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever. - Goed kunnen plannen - Verantwoordelijkheidsgevoel - Flexibele instelling - Goede communicatieve vaardigheden - Resultaatgericht - Proactief - Luistervaardig
  • Is de kandidaat eerder werkzaam geweest binnen Stedin? Indien kandidaat eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan dient de reden van vertrek in het CV te staan. Tevens worden intern referenties ingewonnen. Mocht de reden van vertrek en de referentie(s) niet overeenkomen, dan wordt de toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen. Let op: Benoem in de CV de reden van vertrek en/of referentie(s) binnen Stedin. (0 Punten)Nee, de kandidaat is niet eerder werkzaam geweest binnen Stedin. (0 Punten)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox