Gemeente Amersfoort
max €85 per uur
Utrecht
36 uur per week
13 februari 2023
13 augustus 2023
We merken als gemeente Amersfoort in toenemende mate dat de arbeidsmarkt krapper wordt en dat het voor diverse vacatures steeds ingewikkelder wordt om geschikte kandidaten te vinden. Dit geldt onder andere voor de invulling van een aantal cruciale functies bij de afdeling Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving, Programma’s en Projecten en Informatievoorziening. Het gaat dan om uiteenlopende functies bijvoorbeeld, bouwinspecteur, (sr) casemanager WABO, handhaver (BOA) en IT specialisten. Naar verwachting zal de wervingsbehoefte bij verschillende afdelingen het komende kwartaal toenemen door uitbreiding van de formatie met c.a. 40 fte. Hiervoor wordt momenteel een aparte wervingscampagne ontwikkeld.
Het wordt steeds moeilijker om de juiste mensen te werven en om vacatures in te vullen. Er is noodzaak om nog intensiever aan de slag te gaan met het werven en selecteren van vaste medewerkers.
Opdracht:
- Je benadert actief interessante kandidaten voor verschillende vacatures;
- Je werkt actief aan je kandidatennetwerk;
- Je beheert het gehele recruitmentproces (van CV-screening tot aan het voeren van interviews);
- Je stelt kandidaat profielen en wervende teksten op en zet deze in de markt;
- Je geeft adviezen over de beste wervingsaanpak;
- Je managed proactief stakeholders en zorgt ervoor dat vacaturehouders, HR-adviseurs en overige collega’s geïnformeerd zijn over de wervingsvoortgang;
- Je coacht HR collega's met betrekking tot doelgroepgerichte werving.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox