Gemeente Amersfoort

Recruiter

Gemeente Amersfoort

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

We merken als gemeente Amersfoort in toenemende mate dat de arbeidsmarkt krapper wordt en dat het voor diverse vacatures steeds ingewikkelder wordt om geschikte kandidaten te vinden. Dit geldt onder andere voor de invulling van een aantal cruciale functies bij de afdeling Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving, Programma’s en Projecten en Informatievoorziening. Het gaat dan om uiteenlopende functies bijvoorbeeld, bouwinspecteur, (sr) casemanager WABO, handhaver (BOA) en IT specialisten. Naar verwachting zal de wervingsbehoefte bij verschillende afdelingen het komende kwartaal toenemen door uitbreiding van de formatie met c.a. 40 fte. Hiervoor wordt momenteel een aparte wervingscampagne ontwikkeld.
Het wordt steeds moeilijker om de juiste mensen te werven en om vacatures in te vullen.  Er is noodzaak om nog intensiever aan de slag te gaan met het werven en selecteren van vaste medewerkers.
Opdracht:
- Je benadert actief interessante kandidaten voor verschillende vacatures;
- Je werkt actief aan je kandidatennetwerk;
- Je beheert het gehele recruitmentproces (van CV-screening tot aan het voeren van interviews);
- Je stelt kandidaat profielen en wervende teksten op en zet deze in de markt;
- Je geeft adviezen over de beste wervingsaanpak;
- Je managed proactief stakeholders en zorgt ervoor dat vacaturehouders, HR-adviseurs en overige collega’s geïnformeerd zijn over de wervingsvoortgang;
- Je coacht HR collega's met betrekking tot doelgroepgerichte werving.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Opleiding Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding of HBO werk- en denkniveau.
  • Werkervaring Je hebt minimaal 4 jaar bewezen succesvolle werkervaring als recruiter.

De Wensen

  • Werkervaring Je hebt ervaring met werving en selectie binnen het publiek domein: weging ervaring hoe meer relevante ervaring, hoe hoger de beoordeling uitvalt. Toon aan met het CV.
  • Werkervaring 2 Je hebt recente werkervaring als recruiter bij een gemeente. Toon aan met het CV.
  • Werkervaring 3 Je hebt bewezen ervaring met sourcing van uiteenlopende profielen. Beschrijf dit duidelijk.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het interview wordt getoetst op werkervaring, kennis en affiniteit met de uit te voeren opdracht.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox