Provincie Noord-Brabant

Recordmanager infodesk corsa

Provincie Noord-Brabant

De opdracht­omschrijving

Wat ga je doen?
Als Recordmanager infodesk Corsa ben je het eerste aanspreekpunt voor collega’s en ondersteun je de organisatie bij het beheer van digitale informatie. Je bemenst de infodesk, beantwoordt vragen en lost (toegangs)knelpunten in Corsa op. Je beoordeelt daartoe vragen van de organisatie over het toebedelen van toegangsrechten tot onze digitaal gearchiveerde dossiers in Corsa. Je gebruikt daarbij de spelregels in de organisatie over wie waartoe toegang mag  krijgen en je kennis van de archiefwet, de Woo en de AVG. Met jouw inzicht in de vragen en toegangsrechten die vanuit de organisatie gevraagd worden, denk je mee bij het actualiseren van ons beleid voor informatiebeheer en AVG.

Competenties:
Je bent een bevlogen vakgenoot in het vakgebied van het duurzaam informatiebeheer met een dienstverlenende instelling die het leuk vindt om met collega’s samen te werken. Je houdt van de afwisseling van denken en doen, van adviseren en uitvoeren, van zelfstandig en zelf startend werken. Je bent proactief en oplossingsgericht; je denkt vooruit, denkt mee en handelt hiernaar. Je bent verder klantgericht en digivaardig. Tot slot ben je zorgvuldig in de omgang met persoonlijke, vertrouwelijke en waardevolle informatie


Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Opleiding Kandidaat beschikt over een relevante afgeronde (aanvullende) opleiding op minimaal HBO-niveau als Recordmanager, waarbij informatiebeheer in alle facetten aan bod kwamen. Dit blijkt uit het CV.
  • Werkervaring Kandidaat beschikt over minimaal 4 jaar werkervaring (bij voorkeur als Recordmanager), met (digitaal) informatiebeheer, liefst bij een overheidsorganisatie. Dit blijkt uit het CV.
  • Werkervaring Kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar ervaring met gebruik van een Documentmanagementsysteem, bij voorkeur Corsa. Dit blijkt uit het CV.

De Wensen

  • Werkervaring Kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar ervaring met gebruik van een Documentmanagementsysteem, bij voorkeur Corsa. Dit blijkt uit het CV.
  • Opleiding Kandidaat beschikt over een relevante afgeronde (aanvullende) opleiding op minimaal HBO-niveau als Recordmanager, waarbij informatiebeheer in alle facetten aan bod kwamen. Dit blijkt uit het CV.
  • Werkervaring Kandidaat beschikt over minimaal 4 jaar werkervaring (bij voorkeur als Recordmanager), met (digitaal) informatiebeheer, liefst bij een overheidsorganisatie. Dit blijkt uit het CV.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox