Provincie Noord-Brabant

Projectsecretaris team Klimaatadaptatie

Provincie Noord-Brabant

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Mogelijkheid om thuis te werken via Skype en MS teams (stabiele internetverbinding, eigen laptop en telefoon). Dit blijkt uit het CV.
  • HBO-kennis-, denk- en werkniveau. Dit blijkt uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met administratieve en coördinerende taken zoals agendabeheer, verslaglegging, bewaken van afspraken, opzetten en beheren van het projectdossier en daaraan gerelateerde versiebeheer van documenten, ondersteunen bij financiële projectbeheersing en beheren van contracten, opzetten en beheren van de projectplanning. Dit blijkt uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde HBO-opleiding. Dit blijkt uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar werkervaring als projectsecretaris binnen een overheidsorganisatie. Bij voorkeur een organisatie met min. 500 fte. Dit blijkt uit het CV.

De Wensen

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px"> <p>Tijdens het sollicitatiegesprek zijn de laatste (maximaal) 25 punten toe te kennen. Deze 25 punten worden als volgt verdeeld:</p><p><br> 1) De zienswijze en visie op de betreffende functie/werkzaamheden, gerelateerd aan eigen ervaring en visie provincie: maximaal 10 punten. </p><p>2) Match met het team (voldoende complementair in kennis en samenwerking): maximaal 5 punten. </p><p>3) Competenties zoals verbindend, doortastend, vernieuwend, betrouwbaar maximaal 10 punten. </p><p> </p><p>Bij de provincie gaan we uit van het BYOD (Bring Your Own Device) principe.<br> </p><p>We vragen een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op van de kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund. Dit is onderdeel van de selectieprocedure en een knock-out criteria. We vragen deze bij voorkeur te overleggen voorafgaand aan de eerste werkdag maar in ieder geval uiterlijk binnen één maand nadien. Hiervoor stuurt de provincie u na de definitieve gunning een link op uw persoonlijk e-mailadres.</p>
  • Kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met administratieve en coördinerende taken zoals agendabeheer, verslaglegging, bewaken van afspraken, opzetten en beheren van het projectdossier en daaraan gerelateerde versiebeheer van documenten, ondersteunen bij financiële projectbeheersing en beheren van contracten, opzetten en beheren van de projectplanning. Dit blijkt uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde HBO-opleiding. Dit blijkt uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar werkervaring als projectsecretaris binnen een overheidsorganisatie. Bij voorkeur een organisatie met min. 500 fte. Dit blijkt uit het CV.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten