gemeente Katwijk

Projectondersteuner duin en bollenstreek samenwerking

gemeente Katwijk

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Wat ga je doen? 

Je ondersteunt het kernteam, waaronder de kwartiermaker, programmamanager, communicatieadviseur en programmasecretaris van het programma Duin- en Bollenstreeksamenwerking (DBS). Je zorgt ervoor dat zij hun werkzaamheden efficiënt kunnen uitvoeren, zodat alle projecten op rolletjes blijven lopen. Belangrijk onderdeel is het agendabeheer van de daarbij het beheersen, bewaken en bevorderen van de praktische samenhang van het programma. Verder draag je bij aan de betrokkenheid van collega’s uit deelnemende gemeenten. Je hebt hiervoor veel contact met projectleiders en adviseurs uit de vijf gemeenten en de vijf secretarissen binnen het programma.  

Programma Duin- en Bollenstreeksamenwerking

Je werkt samen met het programmateam dat vooralsnog bestaat uit een kwartiermaker, programmamanager, communicatieadviseur en een programmasecretaris. Het programma Duin- en Bollenstreeksamenwerking is een samenwerking tussen de gemeenten Hillegom, Katwijk, Lisse, Noordwijk en Teylingen. Zij werken aan samen met als focus om de streek energiek, aantrekkelijk en vitaal te houden. Denk daarbij o.a. aan ruimtelijke vraagstukken, mobiliteit, duurzaamheid, brede welvaarteconomie. Het Kernteam werkt op wisselende locaties binnen de Duin- en Bollenstreek (in één van de gemeentekantoren).


Verantwoordelijkheden

Verantwoordelijkheden:  

De nadruk in deze functie ligt op het agendabeheer van de twee kernteamleden. Het gaat dan vooral om het efficiënt beheren van de tijd en het stellen van prioritieten. Ook los je conflicten op, zoals overlappingen, dubbele boekingen en dringende verzoeken. Een ander belangrijk onderdeel van je functie is het plannen en voorbereiden van vergaderingen. Tijdens de vergaderingen stel je actielijsten op en zorg je voor de opvolging van gemaakte afspraken en signaleer je wanneer de voortgang in de knel komt.

Overige werkzaaamheden in deze functie:

  • Als aanspreekpunt voor deelnemende gemeentes draag je zorg voor goede informatievoorziening en continuïteit. 
  • Je organiseert evenementen zoals informatieavonden, stakeholdersbijeenkomsten en andere communicatieactiviteiten
  • Daar waar nodig ondersteun je de kernteamleden in praktische zin.

Tot slot draag je zorg voor het beheren van het digitale programma-archief en administratieve taken.



Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 november 2023 tot en met 30 oktober 2024 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Kandidaat beschik over minimaal een succesvol afgeronde mbo-opleiding.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de laatste 5 jaar als projectondersteuner.

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de laatste 8 jaar als projectondersteuner bij een overheidsorganisatie.
  • Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als secretaresse, managementassistent of vergelijkbaar bij een gemeente.
  • Minimaal 2 jaar ervaring aantoonbare werkervaring in een samenwerkingsverband tussen meerdere gemeentes (duidelijk weergeven middels een voorbeeld in het cv).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox