gemeente Wassenaar

Projectondersteuner

gemeente Wassenaar

De opdracht­omschrijving

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Wassenaar mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Wassenaar. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).”

Organisatie
Je komt te werken voor een kleine bijzondere gemeente. Een uniek stukje Nederland, waar zo’n 27.000 mensen wonen. Wassenaar ligt midden in het groen aan de Zuid-Hollandse kust, direct naast de bestuurlijke hoofdstad Den Haag met een diverse bevolking; één op de 5 inwoners heeft bijvoorbeeld een internationale achtergrond. Wassenaar is een heel gevarieerde gemeente; met prachtige landgoederen, strand, natuur- en waterwingebied, residenties en de ambassade van de Verenigde Staten.

Spreekt onze werkcultuur met de kernwaarden respectvol, verantwoordelijk en omgevingsgericht jou aan? Als het antwoord ‘ja’ is dan kijken we uit naar jouw reactie. Laat ons weten waarom jíj een aanwinst bent voor Wassenaar.

Opdracht
Ben jij de enthousiaste, pro-actieve en klantgerichte projectondersteuner die wij zoeken? Ben je een

echte regelaar met een professionele houding? Houd je het resultaat voor ogen en kun je uitstekend communiceren? Heb je affiniteit met duurzaamheid? Dan zijn wij op zoek naar jou.

De groep programma- en projectondersteuning zoekt extra ondersteuning voor het project Duindigt en andere projecten. Je ondersteunt voornamelijk de projectleiders in de organisatie die zich bezig houden met gebiedsontwikkeling. Je ondersteunt op projectbeheersingsaspecten zoals de financiën, planning, risico's en het bijhouden van het zaaksysteem. Je zorgt in het financieel systeem verplichtingen aan te maken, te coderen en de facturatie in het proces te bewaken. Je werkt samen met 2 collega-projectondersteuners. Jullie zijn elkaars back-up en regelen zaken die project ondersteunend zijn voor het hele team. Ook ben je bereid om, zo nodig, aanwezig te zijn bij overleggen die in de avond plaatsvinden.

Dit zijn de werkzaamheden:

• Als projectondersteuner werk je mee aan ondersteunende en uitvoerende taken binnen Project Duindigt en mogelijk ook bij andere projecten.

• Meer inhoudelijk omvat je werkpakket o.a. zorgdragen voor verslaglegging, (mede)bewaken van de voortgang van verschillende werkzaamheden/afspraken, verzorgen van de projectadministratie (ook digitaal), voorbereiden en plannen van bijeenkomsten (intern en extern) en verzorgen van de daarbij behorende correspondentie en mailingen, verzorgen van opdrachtbrieven, financiële verplichtingen administratie en de administratieve afwikkeling van opdrachten, onderhouden van contacten met interne en externe partners en de communicatie medewerker helpen actueel houden van projectinformatie op de website.

Competenties

  • Organiseren
  • Coördineren
  • Proactief
  • Communicatief vaardig
  • Samenwerken
  • Politiek sensitief

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg

De Eisen

  • 2. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • 3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als project ondersteuner / medewerker;
  • 4. Uurtarief maximaal €65,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten Woon-werk, werk-werk en fee Flextender.

De Wensen

  • 5. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4 in administratieve richting / in de richting van projectmanagement
  • 6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar bij een gemeente als projectondersteuner
  • 7. Aantoonbare werkervaring met systemen MS Office en zaaksysteem JOIN
  • 8. iterlijk beschikbaar per 15 december 2025 voor 36 uur per week voor de gehele duur van de opdracht inclusies eventuele verlengingsoptie(s)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
01 december 2025 om 08:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox