Gemeente Ede

Projectondersteuner

Gemeente Ede

De opdracht­omschrijving

Als Projectondersteuner ben je de tijdelijke ondersteuning voor het creëren van overzicht en structuur binnen verschillende projecten van onze planjuristen. Jij bent de spil in het projectteam en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt door jouw organisatorische talent en oog voor detail. 


Verantwoordelijkheden

  • zorgen voor planning en structuur door een actuele en overzichtelijke projectadministratie bij te houden voor de planjuristen.
  • complex agendabeheer: het coördineren en beheren van meerdere agenda’s en het notuleren tijdens overleggen.
  • bewaken van afspraken en actiepunten en zorgen dat deadlines worden gehaald.
  • organiseren van overleggen, bijeenkomsten en evenementen, zowel intern als extern.
  • schrijven en redigeren van documenten en presentaties, en inhoudelijk meedenken met de projectteams.
  • opstellen van diverse rapportages en overzichten die bijdragen aan de voortgang van het project.
  • contact met ontwikkelaars  en het beantwoorden van vragen van interne en externe stakeholders.


De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-03-2025 tot en met 01-09-2025 voor 32-36 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • Afgeronde MBO opleiding in een secretariële / administratieve richting
  • minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke administratieve projectmatige functie, inclusief klantcontact.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-03-2025 tot en met 01-09-2025 voor 32-36 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • aantoonbare ervaring met administratieve ondersteuning, inclusief klantcontact en verslaglegging.
  • Gezien de aard van de werkzaamheden hebben wij de voorkeur voor een kandidaat op detacheringsbasis (loondienst of via een payrollconstructie) en niet op ZZP-basis.
  • aantoonbare affiniteit met planprocessen in ruimtelijke ontwikkeling
  • ervaring met het opstellen en vastleggen van correspondentie

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
20 februari 2025 om 22:59
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox